خبری درباره احتمال حمله تروریستی در جریان دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث آماده باش نیروهای امنیتی در اطراف ورزشگاه سن سیرو شهر میلان ایتالیا شده است.
کد خبر: ۹۰۸۶۱۰
تهدید حمله تروریستی پیش از فینال لیگ اروپا

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از سان، فینال لیگ قهرمانان اروپا امشب بین دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید در میلان برگزار می شود تا پایانی باشد بر رقابت های باشگاهی در این فصل فوتبال اروپا. در همین رابطه دقایقی پیش یک ایستگاه مترو در اطراف ورزشگاه سن سیرو به دلیل وجود یک شی نامفهوم توسط پلیس تخلیه شد و تمامی نیروهای امنیتی در اطراف ورزشگاه سن سیرو به حالت آماده باش درآمده‌اند و حتی آژیرهای خطر نیز در اطراف ورزشگاه سن سیرو و کلیسای نزدیک این ورزشگاه شنیده می شود.

ایستگاه مترو کادورنا که 10 دقیقه با ورزشگاه سن سیرو فاصله دارد، یکی از مکان هایی است که طرفداران رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برای دیدن بازی امشب خود را به آن رساندند ولی تخلیه ناگهانی آن توسط پلیس باعث هرج و مرج و شلوغی در اطراف ورزشگاه شد.

همچنین هواداران زیادی نیز در اطراف میدان معروف دومو در میلان جمع شده‌اند تا از طریق نمایشگرهایی که نزدیک آن نصب شده فینال لیگ قهرمانان را از نزدیک مشاهده کنند و وظیفه امنیت این افراد بر عهده پلیس ایتالیا است.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها