کارلوس کی‌روش دیروز حرف‌هایی زد که مثل همیشه جای تأمل دارد. او در حرف‌هایش به چند نفر حمله کرد؛ از دکتر هراتیان تا مدیر مجموعه ورزشی آزادی. او درباره عدم همکاری‌ها با تیم ملی فوتبال حرف زد و این‌که هر کسی با تیم ملی همکاری نکند، مانند عربستانی‌هاست.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۸
آقای کی‌روش حق با شماست؛ اما ...

حرف‌های سرمربی تیم ملی البته درست است. همه ما وظیفه داریم با تیم ملی فوتبال کشورمان همراهی کنیم، اما چرا چند وقتی است کی‌روش تلخ صحبت می‌کند؟ می‌دانیم او را اذیت کرده‌اند و امکانات را از او گرفته‌اند؛ اما چرا او مانند سال‌های اول حضورش در ایران، مهربانانه حرف نمی‌زند؟ چرا او این‌قدر تلخ شده؟ دوستانی که در کنار کی‌روش هستند یا مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال که می‌دانیم دلش برای این فوتبال می‌تپد، وظیفه دارند این را به کی‌روش بگویند که او نباید با تحکم حرف بزند. او حق ندارد برای فوتبال ما تعیین تکلیف کند. ما وظیفه داریم با تیم ملی تعامل و همکاری و همراهی کنیم، اما کی‌روش نباید از صاحب عزا بیشتر گریه کند.

مهدی تاج قول داده مسائل مربوط به تیم ملی و امکانات سخت‌افزاری تیم را شخصا دنبال کند. رابطه‌اش هم با وزیر ورزش اخیرا بهبود یافته. دیگر دلیلی ندارد سرمربی تیم ملی با مدیر مجموعه ورزش آزادی دربیفتد و از ندادن زمین تمرینی بنالد.

رضا پورعالی

گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها