نایب قهرمان رقابت‌های موی‌تای تایلند گفت: رزمی کاران ایران باید به مسابقات برون مرزی بیشتر اعزام شوند
کد خبر: ۹۰۷۸۹۹
مدنی: باید مسابقات فلوریدا را جدی گرفت

نفرات منتخب تیم کیک بوکسینگ ایران تیرماه سال جاری راهی آلمان می شوند تا در اولین تورنمنت سال 95 شرکت کنند. نیما مدنی مربی و قهرمان رشته‌ کیک بوکسینگ در مورد حضور این تیم در آلمان می گوید: در حال حاضر ایران ورزشکاران بسیار خوبی در زمینه رزمی دارد که هر چه می توانند باید در رقابت های بین المللی شرکت کنند تا تجربه آنها به تکنیک شان کمک کند. مسابقات آلمان برای تیم کیک بوکسینگ ایران بسیار می تواند موثر باشد و هرچه این استعدادها در بازی های برون مرزی شرکت کنند باز کم است.
مدنی که از مربیان سازنده و دارای عنوان کیک بوکسینگ و ورزش های رزمی در ایران است در ادامه گفت: در حال حاضر سطح کشور بسیاری استعداد وجود دارد که به دلیل کمبود مسابقات و توجه کم رفته رفته از دور خارج می شوند که این به سود ورزش های رزمی و مخصوصا کیک بوکسینگ نخواهد بود.
قهرمان 3 دوره کیک بوکسنگ کشور در پایان گفت: حالا حضور در مسابقات آلمان بسیار می تواند موثر باشد و البته باید مسابقات فلوریدا را جدی گرفت که در صورت حضور رزمی کاران ایرانی در آن به تجربه و کارآیی آنها بسیار افزود خواهد شد. از مسئولین وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم کمی توجه را به این رشته بیشتر کنند و تمام جوانب و طرفداران این رشته ورزشی را در جامعه مشاهده کنند و اقدامات لازم را جهت مستقل شدن کیک بوکسینگ انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها