سویا سومین قهرمانی پیاپی خود را در فوتبال اروپا به دست آورد. در مجموع این پنجمین قهرمانی تیم اسپانیایی در لیگ اروپا محسوب می شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۶۳
هت تریک سویا در قهرمانی لیگ اروپا +تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ،دیدار فینال لیگ اروپا بین لیورپول و سویا از ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه جاکوب پارک شهر بازل سوئیس برگزار شد.

این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود سویا خاتمه یافت تا سویا نشان دهد که متخصص قهرمانی در لیگ اروپا است و لیورپول با کلوپ هم در حسرت جام بماند.

گل‌های بازی را استوریچ در دقیقه 35 برای لیورپول و گامرو در دقیقه 45 و کوکه 2 گل در دقایق 64 و 70 برای سویا به ثمر رساند.

در نیمه دوم سویای با تجربه که در 2 سال اخیر 2 بار به عنوان قهرمانی لیگ اروپا دست یافته است در اولین توپی که روی دروازه لیورپول آورد به گل رسید تا نیمه دوم طوفانی آغاز شود.

در ادامه بازی با تعادل دنبال شد و هر دو تیم با هر توپی که کسب می کردند خیلی سریع خود را به پشت محوطه جریمه حریف می رساندند اما سویا که متخصص قهرمانی در لیگ اروپا است در لحظاتی که لیورپول در دفاع تمرکز لازم را نداشت با بازی سازی بانگا و سرعت گامرو و گلزنی کوکه 2 گل دیگر درون دروازه مینیوله جای داد تا سویا با آغاز نیمه دوم و در 25 دقیقه 3 گل به ثمر برساند.

در نهایت سویا که نیمه دوم را کاملا در اختیار داشت توانست حملات کم رمق لیورپول را کنترل کند و برای پنجمین بار قهرمان لیگ اروپا شود تا لیورپول با کلوپ هم فصل را بدون جام به پایان برساند.
سویا پیش از این در سال‌های 2005–06, 2006–07, 2013–14, 2014–15 به عنوان قهرمانی لیگ اروپا دست یافته بود و با این قهرمانی برای پنجمین بار قهرمان لیگ اروپا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها