یعقوب زاده مدیر تیم بسکتبال خلیج همیشه فارس:

این همه پول برای چیست ؟

مدیر یکی از تیم های بسکتبال می گوید عملکرد هیات بسکتبال تهران در برخی زمینه ها سئوال برانگیز است
کد خبر: ۹۰۶۰۸۲
این همه پول برای چیست ؟

به گزارش جام جم ورزشی ، پس از روی کار آمدن داوود کرمی در هیات بسکتبال استان تهران بسیاری از فعالیت های بسکتبال در تهران سر و سامان گرفت. کرمی که از چهره های فعال سیاسی است در نخستین اقدام از افراد باتجربه در هیات بسکتبال استفاده کرد و سپس اعتباراتی را به تعمیر و تجهییز تالار شیخ الاسلامی یکی از قدیمی ترین تالارهای برگزاری مسابقه های بسکتبال تهران اختصاص داد.

با ادامه این روند امیدها در بین اهالی بسکتبال تهران زنده شد که مدیری غیر بسکتبالی با کمک پیشکسوتان آگاه ، نگاهی فراگیر و همه جانبه به بسکتبال دارد. موفقیت تیم های تهران در رقابت های قهرمانی ایران هم بر این نکته صحه گذاشت. پس از کارهای موثر انجام شده توسط هیات تهران انتظار می رفت گام های بعدی نیز محکم برداشته شود اما متاسفانه در ادامه راه مشکلاتی به وجود آمد که برخی سیاست های داوود کرمی را زیر سئوال برد. تعدادی از پیشکسوتان و در راس آنها نصرت الله جعفریان ناظر و مدرس سابق فدراسیون جهانی به دلیل شرایط حاکم در فدراسیون و با وجود فشارهای بیش از اندازه از همان سو ، از سمت های خود در هیات تهران استعفا کردند. برنامه ریزی برای مسابقه ها اشکالاتی دارد که به تیم ها لطمه وارد می کند و از یک سو گفته می شود غیبت های طولانی مدت کرمی در هیات بسکتبال تهران بر مشکلات دامن می زند.

مانند مسابقه های امید استان تهران. این پیکارها در مراحل پایانی خود با اعتراض برخی تیم ها روبه رو شد که اعتراض تیم خلیج همیشه فارس به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بحث برانگیز بود. تیم خلیج همیشه فارس که قرار بود صبح جمعه 24 اردیبهشت به مصاف تیم وحدت آریا برود، به یکباره از ادامه حضورش در بازی ها انصراف داد .
جلیل یعقوب زاده مدیر این تیم می گوید : در نشستی با مسئولان تیم تصمیم گرفتیم به نشانه اعتراض به رفتار و تصمیمات هیات بسکتبال استان تهران، از ادامه مسابقات انصراف دهیم. این تصمیم برای خود من خیلی سخت بود اما منطق حکم می کرد برابر روش ها و رویه های نادرست هیات بسکتبال بایستیم.
یعقوب زاده عوامل زیادی را در این تصمیم دخیل دانست که مهمترین آنها بی برنامگی هیات بسکتبال در اجرای مسابقه هاست.

وی گفت: نزدیک به 9 ماه تمرین کردیم در حالی که اصلا اطلاعی از زمان برگزاری بازی ها نداشتیم. بعد از برگزاری بازی ها مشخص شد برنامه ریزی در راستای تامین اهداف یک تیم خاص است که این مهمترین ضعف هیات بود. چرا باید زمان برگزاری بازی ها و برنامه مسابقه ها به یکباره تغییر کند؟ من تیمی را متهم نمی کنم اما کارهایی که در هیات بسکتبال انجام می شود شبهه برانگیز است.
مدیر باشگاه خلیج فارس ادامه می دهد: نباید از حق گذشت با حضور خانم کلاهی به عنوان دبیر در هیات تهران برخی تغییرات شکل گرفته جای امیدواری دارد از جمله محل جدید برای برگزاری رقابت ها که بسکتبال تهران به آن نیاز دارد.
جلیل یعقوب زاده که از مربیان اخلاقگرا و پایه ای بسکتبال است درباره ورودیه های تیم ها برای شرکت در مسابقه های مختلف می گوید: تناسب معقولی بین ورودیه های مسابقه ها و خدماتی که هیات تهران به تیم ها ، داوران و مربیان ارائه می دهد وجود ندارد. به طور مثال هرکدام از هفت تیم مسابقه های جام برتر استان تهران 40 میلیون ریال ورودیه دادند یا اینکه تیم های صعود کننده به مرحله بعدی امیدها باید هشت میلیون ریال پرداخت کنند. این همه پول برای چیست و تیمی که در دور دوم با یک باخت حذف می شود چرا باید این مبلغ را به هیات تهران بپردازد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها