تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی فرانسه تن به شکست داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۵
تیم ملی والیبال ایران دومین دیدار را هم به فرانسه واگذار کرد

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم های ملی والیبال ایران و فرانسه از ساعت 8 و 30 دقیقه امشب به وقت تهران در سالن والیبال شهر هارنس فرانسه آغاز شد.

تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 21 مغلوب این تیم شد.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه شامل میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد ظریف،سعید معروف، امیر غفور، عادل غلامی و سید محمد موسوی بود.

فرهاد قائمی و شهرام محمودی به دلیل مصدومیت در این مسابقه به زمین نرفتند و میرزاجانپور و عبادی پور در ابتدای مسابقه به طرف آنان رفتند و به نوعی از آنان برای حضور در مسابقه رخصت گرفتند.

آنتونن روزیر، بنجامین تونیوتی، کوین تیلی، کوین لوروکس، نیکلاس لوگاف، تافا تاکانیکو و ژنیا گربنیکوف نیز بازیکنان آغاز کننده تیم فرانسه در این مسابقه بودند.

دو هزار تماشاگر در سالن والیبال هارنس فرانسه شاهد این مسابقه بودند که بیش از 100 نفر آنان ایرانی ها و هواداران پر انرژی تیم ملی والیبال کشورمان بودند.

در اواخر ست نخست این مسابقه رائول لوزانو سرمربی تیم ملی ایران مهدی مهدوی و حمزه زرینی را در تعویضی دو نفره جایگزین سعید معروف و امیر غفور کرد اما این تعویض نیز مانع شکست تیم ایران نشد.
در ست دوم ترکیب تیم ایران همانند آغاز مسابقه بود اما در نیمه های ست مهدی مرندی هم به میدان آمد. حمزه زرینی و مهدی مهدوی نیز در ست دوم به زمین مسابقه رفتند. در نهایت این ست نیز 25 بر 19 به سود فرانسه به پایان رسید.

کریستوف لوکو و احسان رجائیان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و در ست های دوم و سوم اشتباهات در قضاوت خود داشتند که اعتراض تیم ایران را نیز به دنبال داشت. این اشتباهات باعث افزایش اختلاف پوئن های تیم ایران با حریف فرانسوی در ست های دوم و سوم شد.

در ست سوم ایران بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست اختلاف امتیاز خود را با حریف به حداقل برساند.

ملی پوشان ایران در مسابقه نخست که شب گذشته برگزار شد، سه بر یک مغلوب فرانسه شدند.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه در ژاپن آغاز می شود، آماده می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها