سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق:

انتخاب ایران دلیل سیاسی ندارد

سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق با تاکید بر اینکه تیم ملی این کشور در خاک عربستان بازی نخواهد کرد، گفت: انتخاب ایران دلایل سیاسی ندارد.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۳
انتخاب ایران دلیل سیاسی ندارد

به گزارش جام جم ورزشی ، «کامل زغیر» تاکید کرد که اعضای فدراسیون فوتبال عراق همچنان بر برگزاری دیدارهای تیم ملی این کشور در شهر تهران اصرار دارند.

وی به سایت «کوره» گفت: نمی‌خواهیم که قربانی اختلافات سیاسی بین کشورها باشیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق افزود: انتخاب ایران به عنوان میزبان مسابقات عراق چیز جدیدی نیست و ما برابر تایلند، ویتنام و تایوان هم در تهران و بدون مشکل و حرف و حدیث میزبانی کردیم.

زغیر خاطرنشان کرد: انتخاب ایران برای ما دلایل سیاسی ندارد بلکه به خاطر نزدیکی به عراق و سرعت در ورود به این کشور، ایران را انتخاب کرده‌ایم تا هواداران به راحتی بتوانند خود را برای تشویق تیم به ایران برسانند.

همچنین «مالح مهدی» عضو فدراسیون فوتبال هم گفت: اگر عربستان برای بازی با عراق به ایران نیاید، ما هم برای بازی برگشت به ریاض نمی‌رویم. در این شرایط بهتر است مسابقات در زمین بی طرف برگزار شود.

جنگ رسانه‌ای مدیران عراقی و عربستانی مدتی بود که به خاطر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فروکش کرده بود ولی به نظر می‌رسد دور جدید این تقابل‌ها دوباره آغاز شده است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها