جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته در دفتر افشارزاده برگزار شد و آن‌طور که سایت این باشگاه نوشت، با توجه به زمان اندک باقیمانده تا بازی با صبای قم مصوب شد کماکان پرویز مظلومی و کادر او به وظایف خود ادامه دهند!
کد خبر: ۹۰۳۷۷۷
مظلومی: استقلال واقعی را در فینال حذفی ببینید

به گزارش جام جم ورزشی ، این یعنی زمان حضور مظلومی در راس باشگاه استقلال برای یک بازی دیگر تمدید شد، اما هیچ معلوم نیست این مربی برای فینال جام حذفی، شانس همراهی آبی‌ها را داشته باشد. نامشخص بودن وضعیت کادر فنی تا دیدار 10 خرداد در فینال جام حذفی، درحالی است که بهرام افشارزاده پیش از جلسه دیروز هیات مدیره بصراحت گفته بود از کادر فنی حمایت تمام و کمال خواهند داشت. با این حال پرویز مظلومی از این حمایت راضی نیست. مصاحبه جام‌جم با سرمربی استقلال در ادامه می‌آید:

• آقای مظلومی! ظاهرا برای یک بازی دیگر در سمت خود ابقا شدید.

دستشان درد نکند، اما من متوجه منظور هیات مدیره نشدم و فکر می‌کنم این اسمش حمایت نیست. آنچه از نظر من اهمیت دارد، این است که یک قرارداد دوساله با استقلالی‌ها دارم و تا پایان هم نسبت به آن پایبند خواهم بود. انتظار دارم هیات مدیره هم به این قرارداد پایبند باشند. ما یک بازی در لیگ و یک بازی هم در فینال جام حذفی داریم و به خاطر هواداران استقلال با تمام وجود در این دو بازی به میدان می‌رویم تا به امید خدا به آنچه که قولش را داده بودیم، دست پیدا کنیم.

قولی که شما در ابتدای فصل دادید دقیقا چه بوده است؟

من طبق قولی که به آنها داده‌ام باید در سال اول ضمن جوانگرایی در استقلال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست می‌آوردم که تا اینجا هر دو وعده محقق شده است.

اما انگار انتظارات از شما بیشتر از کسب سهمیه بوده است؟

من نمی‌دانم اعضای هیات مدیره دقیقا از من چه می‌خواستند که حالا این‌طور رفتار می‌کنند. شاید صدرنشینی‌های مکرر ما در لیگ و صعود به فینال حذفی، این انتظارات را بالا برده است، اما نباید فراموش کرد که ما با بدشانسی‌های زیادی هم مواجه شدیم. ابتدا کرار را از دست دادیم و بعد هم نوبت ریوالدو رسید که از جمع بازیکنان خارج شود. در حساس‌ترین مقطع فصل هم روزبه چشمی را از دست دادیم. در ادامه درحالی که امیدوار به تقویت خط هافبک تیم‌مان بودیم عادل شیحی را از دست دادیم. نبود خسرو حیدری در 11 هفته متوالی هم تاثیرات منفی زیادی روی عملکرد تیم گذاشت. همه این موارد دست یک مربی را برای رسیدن به اهداف بزرگ می‌بندد. من توقع دارم دوستان در جلسات هیات مدیره به جای تصمیمات احساسی این مسائل را هم در نظر بگیرند. تیم من فراتر از توانایی‌اش، نتیجه گرفت.

شما یک بار بعد از دربی تیم را جمع کردید. الان وضعیت تیم چگونه است؟

طبیعتا کارمان سخت شده، اما همان‌طور که بعد از دربی توانستیم تیم را جمع کنیم، یک بار دیگر هم می‌توانیم این کار را بکنیم. ما نفرات باتجربه‌ای داریم که در کنار جوان‌ها یک هدف دارند؛ کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و شاد کردن دل هواداران با بردن یک جام. در این مسیر آنچه به آن نیاز داریم، حمایت واقعی از هیات مدیره است.

برای بازی با صبا وضعیت تیم به چه ترتیب است؟

خوشبختانه بازیکن محروم نداریم اما عادل شیحی و پروپئیچ مصدوم هستند. در این دو روز گذشته هم طی جلساتی با بازیکنان صحبت کردیم، ضمن این‌که سه‌شنبه را به آنها استراحت دادیم تا با تمرکز بالا برای بازی با صبا آماده شویم. ما سال بسیار سختی را سپری کردیم، اما امیدواریم با قهرمانی در جام‌حذفی پایانی خوش را برای هواداران رقم بزنیم. من به هواداران قول می‌دهم یک استقلال واقعی را در فینال جام حذفی ببینند.

رضا پورعالی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
۰
۰
واقعا مدیریت در فوتبال ایران بسیار مسخره است . به همین خاطر فوتبال ایران در جا می زند . تیمی كه مدعی قهرمانی است با یك باخت باید مربی آن اخراج شود ؟! پس موفقیتهایی كه تا حالا كسب كرده چه میشه ؟ نمی دانم این آقایان درس مدیریت را در كدام مدرسه گذرانده اند كه اینقدر نابغه اند ؟!

نیازمندی ها