هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال

استقلال خوزستان به صدر رسید

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی با پیروزی قرمزپوشان تبریزی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۷
شکست استقلال برابر تراکتورسازی در پایان نیمه اول

در یکی از دیدارهای همزمان هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر که از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی آغاز شده است، تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک به پایان رسید. امین حاج محمدی(۱۳) برای استقلال و آگوستوسزار(۲۲) و سروش رفیعی(۴۲) برای تراکتورسازی گل زدند.

این دیدار در شرایطی با حضور پرتعداد طرفداران دو تیم آغاز شد که در همان دقایق ابتدایی درگیری از راه دوری بین امیر قلعه نویی و سیدمهدی رحمتی رخ داد و تا حدودی اوضاع روی سکوها را متشنج کرد. با این حال استقلال با استفاده از حمایت هواداران پرتعدادترش توانست بازی بهتری را به نمایش بگذارد.

در دقیقه ۱۳ این دیدار شاگردان پرویز مظلومی موفق شدند به گل نخست بازی دست پیدا کنند. در این دقیقه امین حاج محمدی توپ ارسالی خسرو حیدری را با ضربه ای نه چند محکم درون دروازه تراکتورسازی فرستاد تا هیجان را در ورزشگاه به اوج برساند.

با این حال این پایان کار در نیمه اول نبود و تراکتورسازان چند دقیقه بعد توانستند روی دفع ناقص مهدی رحمتی دروازه استقلال را باز کنند. در دقیقه ۲۲ توپی که رحمتی نتوانسته بود به خاطر برخورد با مدافع خودی خوب دفع کند را بازیکنان تراکتور به مقابل دروازه رساندند و آگوستوسزار با یک ضربه آرام دروازه را باز کرد تا همه چیز از نو آغاز شود.

درحالی که دو تیم کار را با تساوی ادامه می دادند در دقیقه ۴۲ تراکتورسازی روی حرکت خوب سروش رفیعی به گل دوم دست پیدا کرد. این بازیکن درون محوطه جریمه پس از کنترلی عالی و جا گذاشتن بازیکنان استقلال دروازه رحمتی را باز کرد.

منبع : مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
-
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
۰
۰
با سلام و وقت بخیر به نظرم بازی استقلال ضعف بزرگی در قسمت دیوار دفاعی دارد و خیلی سریع پاشیده می شود و یا جا می مونند بهترین راه حل ایجاد دفاع چند لایع و پوششی است تا این ضعف جبران بشه..
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها