مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال به پایان رسید و مهدی تاج پس از شمارش آرا با کسب حداکثریت آرا به عنوان رییس فدراسیون فوتبال منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۷
رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد/ مهدی تاج بر صندلی کفاشیان نشست

به گزارش جام جم ورزشی ، در پایان مجمع سالیانه انتخاب ریاست فدراسیون فوتبال مهدی تاج با کسب 49 رای از کل 73 رای به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

مجمع سالیانه ریاست فدراسیون فوتبال از ساعت 9:35 روز شنبه در مجموعه انقلاب آغاز شد.

در شرایطی این مجمع آغاز شد که خبرنگاران حاضر در مجمع به بیرون سالن هدایت شدند تا از کنار اتاق مجاور و از طریق دوربین مداربسته مجمع انتخاباتی را پوشش دهند اما به دلیل قطعی سیستم، خبرنگاران در ابتدای مراسم تصویر این رویداد را نداشتند.

از سویی دیگر بی انضباطی ها در برگزاری این مراسم باعث گله و شکایت بسیاری از اصحاب رسانه شد. چرا که تصاویری که از طریق یک مونیتور بزرگ برای آنها از مراسم پخش می شود مدام قطع می شد تا برخی از خبرنگاران نسبت به این موضوع به شدت اعتراض کنند. اعتراض خبرنگاران هنگامی شدت گرفت که صحبت های گودرزی وزیر ورزش و جوانان قطع شد.

پیش از انتخاب رییس فدراسیون کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال یکی پس از دیگری به ترتیب حروف الفبا بر روی سن آمدند و برنامه های خود را در صورت انتخاب به عنوان رییس فدراسیون فوتبال تشریح کردند.

گفتنی است که گودرزی نخستین رای را به صندوق انداخت.

رای‌گیری از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب رییس و هیات رییسه جدید این فدراسیون انجام شد که بر اساس آن مهدی تاج با کسب 49 رای از مجموع 73 رای به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شد.

پس از او، آجرلو و عزیزمحمدی دوم وسوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
احمد از تهران
-
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
وای به حال فدراسیون فوتبال ...
شریف
-
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
تاج ‌می‌تواند!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها