2 بازیکن از ذوب آهن ایران در جمع 5 بازیکن برتر هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۰
2 بازیکن ذوب آهن در میان بهترین‌های لیگ آسیا

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایسنا ، ذوب آهن در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی از خود نشان داد و موفق شد النصر عربستان را با سه گل درهم بکوبد تا با 14 امتیاز بهترین عملکرد را به نام خود به ثبت برساند و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

سایت گل عربی از پنج بازیکن که بهترین عملکرد را در هفته پایانی داشتند سخن به میان آورده که در این میان ذوب آهن 2 نماینده دارد.

در جایگاه چهارم بهترین های هفته پایانی نام هاشم بیگ‌زاده به چشم می‌خورد که موفق شد دروازه النصر را روی یک حرکت دیدنی انفرادی باز کند و نشان دهد که دوران فوتبالی او به پایان نرسیده است و می‌تواند مهره کلیدی برای ذوب آهن باشد.

در جایگاه پنجم بهترین‌ها هم نام یک بازیکن دیگر از ذوب آهن است و او کسی نیست جز احساس پهلوان. پدیده لیگ ایران که توانست در این بازی یک گل به ثمر برساند و یک پنالتی هم بگیرد تا او هم نشان دهد که آینده درخشانی در انتظارش است.

نکته جالبی که وجود دارد این است مسعود حسن زاده ستاره خط حمله ذوب آهن با وجود این که به عنوان بهترین بازیکن دیدار ذوبی ها برابر نماینده عربستان انتخاب شد اما نام او در این فهرست پنج نفره وجود ندارد.

از نظر سایت گل بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا اسماعیل احمد مدافع العین امارات بوده است. بعد از او نوبت به اسامه هوساوی رسید آن هم به خاطر گلی که در دیدار برابر الجیش به ثمر رساند. در جایگاه سوم هم بلو ونگیز بازیکن سوون سامسونگ کره جنوبی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها