سرمربی تیم ملی والیبال ایران امروز بعد از یک نوبت تمرینی پاسخگوی اصحاب رسانه شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۱۵
لوزانو: المپیک برای همه ما رویاست

به گزارش جام جم ورزشی ، رائول لوزانو، سرمربی تیم ‌ملی والیبال بعد از تمرین سه‌شنبه تیم درباره روند آماده سازی بازیکنان، اظها‌ر کرد: در جنبه‌های مختلف شاهد پیشرفت تیم بودیم و کم کم به ترکیب مد نظر تیم می رسیم. در این مدت بین خودمان بازی‌های تمرینی را برگزار کردیم تا هماهنگی بهتری داشته باشیم. به جز یکی از بازیکنان که به دلیل خستگی عضله تمرینات کمی را با ما انجام داد، مابقی بازیکنان در سلامت هستند و ما سعی می‌کنیم کار را به سمت کارهای گروهی ببریم.

لوزانو ا‌دا‌مه‌ داد: روزهای 24 و 25 اردیبهشت دو بازی دوستانه با فرانسه برگزار می‌کنیم تا بتوانیم روی جزئیات بهتر متمرکز شویم و مشکلات را برطرف کنیم. انجام دو بازی با فرانسه و یک بازی با لهستان 100 درصد قطعی شده است و شاید بین این دو بازی تدارکاتی یک دیدار هم برابر چین داشته باشیم. بعد از اعزام به فرانسه هدف ما هماهنگی‌های تاکتیکی است.

سرمربی تیم ‌ملی والیبال درباره احتمال اضافه شدن بازیکن جدیدی به تیم ‌ملی خاطر‌نشان کرد: شاکله اصلی تیم که در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک و همچنین لیگ جهانی شرکت می‌کنند، همین بازیکنانی هستند که در تیم‌های "الف" و "ب" ایران حضور دارند و ما متکی به این نفرات هستیم.

او همچنین درباره صحبت‌های مبنی بر خداحافظی چند تن از بازیکنان بعد از ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک، گفت: بازیکنانی که در حال‌ حاضر در تیم ‌ملی حضور دارند با انگیزه خیلی خوبی تمرین می‌کنند و بعد از این ر‌قا‌بت‌ها نیز همه چیز به خودشان و تصمیمات شخصی بستگی دارد.

لوزانو در پاسخ به این پرسش که آیا صحبت درباره خداحافظی بازیکنان باعث بروز مشکلاتی در تیم می‌شود ، بیا‌ن‌ کرد: انگیزه بازیکنان من بسیار بالا است چرا که المپیک برای همه یک رویا است و هیچ کس به این مسائل فکر نمی‌کند که باعث شود کار را جدی نگیرد. این طبیعی است که بعد از هر دوره چهار ساله امکان دارد بازیکنی تصمیم به خداحافظی از تیم ‌ملی بگیرد. احتمال دارد با چین بازی تدارکاتی انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها