هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز جمعه آغاز می شود و پرسپولیس صدرنشین میهمان استقلال اهواز قعر نشین است و استقلال میزبان فولاد خوزستان است.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۴
کار سخت پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی / خیز استقلال برای پس گرفتن صدر

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز جمعه با برگزاری دیدارهایی بسیار حساس آغاز می شود.

گسترش فولاد- استقلال خوزستان

استقلال خوزستان اگر مقابل گسترش فولاد امتیاز از دست بدهد پرسپولیس و استقلال بسیار خوشحال خواهند شد. ویسی سرمربی خوزستانی ها تمام تلاش خود را برای پس گرفتن صدرنشینی تیمش انجام می دهد.

ملوان -سایپا

ملوان در حالی مقابل سایپا قرار می گیرد که به دلیل درگذشت بازیکن خود یعنی مهرداد اولادی در شوک به سر می برد. شاگردان مجید جلالی هم شرایط مناسبی در لیگ ندارند و 6 هفته است که پیروز نشده اند و باید دید سایپا می تواند تیم عزادار ملوان را شکست بدهد یا ملوان به خاطر شادی روح مهاجم با معرفتش بعد از هفته ها رنگ برد را به خود می بینید. آخرین برد ملوان مقابل فولاد در هفته یازدهم بود.

راه آهن - پدیده

راه آهن هفته گذشته بعد از 5 شکست متوالی مقابل ذوب آهن یک امتیاز گرفت و اکنون برای بقا باید سه امتیاز از تیم پدیده بگیرد وگرنه یک گام دیگر به سقوط نزدیک می شود. پدیده در صورت پیروزی می تواند دو پله صعود کند اما بعید است که بازیکنان این تیم برای پیروز شدن خودشان را به آب و آتش بزنند.

استقلال اهواز - پرسپولیس

پس از برد شیرین در دربی حالا سرخ های پایتخت بدون گلزن اول خود یعنی مهدی طارمی در اندیشه حفظ صدرنشینی هستند. تساوی و یا شکست پرسپولیس باعث خوشحالی دو حریف همنامی استقلالی خواهد شد.

روی کاغذ استقلال اهواز شانسی برای پیروزی ندارد. پرسپولیس 20 هفته است که شکست نخورده و در تمامی دیدارهای این فصلش هم گلزنی کرده است بنابراین خیلی بعید است تیمی مثل استقلال اهواز که فقط دو برد در این فصل داشته ضعیف ترین خط دفاع و حمله لیگ را دارد بتواند رکورد پرسپولیس شکست ناپذیر را بشکند.

استقلال - فولاد

استقلال دربی را با چهار گل باخت، صدر را از دست داد و دچار حاشیه شد و اکنون برای پس گرفتن صدرنشینی خود نیاز به یک برد دارد البته اگر احتمالات اجازه بدهند.

شاگردان مظلومی اگر در این بازی پیروز نشوند شانس شان برای قهرمانی کمتر از گذشته می شود و حتی امکان دارد که در هفته های باقی مانده نفت و تراکتورسازی هم از آبی پوشان پایتخت سبقت بگیرند. باید دید مظلومی چطور توانسته بعد از شکست دربی تیمش را بازسازی کند. شاگردان مظلومی اگر از فولاد عبور کنند به قهرمانی و حداقل کسب سهمیه آسیایی امیدوار خواهند ماند در غیر اینصورت شرایط برای ابی پوشان سخت تر از گذشته می شود.

برنامه هفته بیست و هفتم

بزرگداشت وفات حضرت زینب (س) و تجلیل از شهدای مدافع حرم
جمعه 3 اردیبهشت 95
استقلال تهران- فولاد خوزستان- ساعت 20:15- ورزشگاه آزادی تهران
گسترش فولاد تبریز- استقلال خوزستان- ساعت 17:30- ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز
ملوان بندر انزلی- سایپا- ساعت 17:30- ورزشگاه تختی انزلی
راه آهن- پدیده خراسان – ساعت 17:30-ورزشگه شهدای شهر قدس تهران
استقلال اهواز- پرسپولیس- ساعت 18:10- ورزشگاه تختی اهواز
یکشنبه 5 اردیبهشت 95
نفت تهران- فولاد مبارکه سپاهان – ساعت 19:15- ورزشگاه تختی تهران
ذوب آهن- صبای قم- ساعت 17:15- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
سیاه جامگان مشهد – تراکتورسازی تبریز- ساعت 17:30- ورزشگاه ثامن مشهد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها