حاشیه دربی هنوز ادامه دارد

مترجم برانکو هنوز مصدوم است!

سرپرست باشگاه استقلال می گوید پس از مطالعه نظرات کارشناسان داوری متوجه اشتباهات داوران در دیدار داربی شده است.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۴
افشارزاده : تازه متوجه اشتباه‌های ترکی شدم!

به گزارش جام جم ورزشی ، بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره جلسه روز دوشنبه اعضا هیات مدیره گفت: در این جلسه باید در ابتدا تکلیف بدهی باشگاه استقلال به توزی برزیلی را مشخص کنیم. بررسی وضعیت و مسائل کلی تیم نیز بخش دیگری از جلسه است اما باید بگویم که بحثی برای تغییر کادرفنی نداریم و موضوعی که برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است نحوه پرداخت بدهی ما به بازیکنان خارجی است.

او درباره حواشی به وجود آمده درباره قضاوت ترکی، بیان کرد: من بازی را ابتدا در استادیوم دیدم که متوجه اشتباهات داوری نشدم اما پس از آنکه شب گذشته مجددا فیلم بازی را مشاهده کردم و نظرات کارشناسی داوران را مطالعه کردم متوجه اشتباهات داوری در این بازی شدم. البته باز هم می گویم که ترکی داور بزرگی است و ایمان داریم که این اشتباهات سهوی بوده اند اما نباید منکر اثرگذاری این اشتباهات باشیم. از آقایان عنایت و اصفهانیان نیز درخواست می‌کنم در هفته‌های پایانی و تاثیر گذار لیگ برتر دقت بیشتری در نحوه انتخاب داوران داشته باشند و علاقه مند هستم پس از مشخص شدن این اشتباهات داوری مجددا نظر آنها را درباره قضاوت داربی بدانم.

سرپرست باشگاه استقلال ضمن محکوم کردن بی احترامی صورت گرفته به فرزاد مجیدی در تمرین استقلال، اظهار کرد: اعتراض و انتقاد با حفظ حرمت و رعایت ادب لازمه‌ی هر کاری است اما ما با هرگونه بی احترامی مخالف هستیم. متاسفانه روز گذشته نسبت به سرپرست تیم فوتبال استقلال اساعه ادبی صورت گرفته است که بنده ضمن محکوم کردن این اتفاق، برای بررسی این پرونده دستورات لازم را صادر کرده ام.

افشارزاده درباره صحبتهای مطرح شده از سوی سعادتی، رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال پس از داربی، تصریح کرد: ایشان پس از داربی ناراحت بودند و صحبتهایی را به زبان آوردند که به ایشان تذکر داده شده است. سعادتی نباید در حوزه فنی دخالت کند و در زمان ناراحتی، نظرات شخصی خود را با رسانه ها مطرح کند زیرا این کار باعث وجود حواشی در اطراف تیم می شود.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت از مظلومی، گفت: ما باید از مظلومی و تیم او در چهار بازی پیش روی حمایت کنیم. فاصله ما با صدر جدول تنها سه امتیاز است و در فوتبال همانگونه که ما امتیاز از دست دادیم، دیگر تیمها نیز امتیاز از دست خواهند داد که در این میان نتیجه گیری تیم و کسب امتیازهای پیش رو بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.. هواداران مطمئن باشند که همه اعضای باشگاه استقلال تلاش می کنند تا بهترین نتایج را کسب کنیم و باید با حمایت آنها تا آخرین لحظه برای کسب موفقیت بجنگیم.

روز گذشته باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای از شکایت این باشگاه علیه محسن ترکی خبر داد اما دقایقی بعد بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با رادیو اعلام کرد که ترکی به خوبی از پس قضاوت داربی بر آمده و از او به خاطر تصمیماتش در جریان بازی تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها