هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

تراکتور الهلال عربستان را شکست داد

با پیروزی در برابر تیم ذوب آهن

تراکتورسازی به رده چهارم جدول صعود کرد

بازیکنان تیم تراکتورسازی بازی باخته مقابل تیم ذوب آهن را بردند و به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند تا به عنوان یک مدعی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مطرح شوند.
کد خبر: ۸۹۴۴۱۹
تراکتورسازی به رده چهارم جدول صعود کرد

به گزارش جام جم آنلاین، برای تیم تراکتورسازی در این دیدار بختیار رحمانی در دقیقه 68 و خالد شفیعی در دقیقه 88 گل زدند و تنها گل تیم ذوب آهن را مهدی رجب زاده در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی درون دروازه تراکتورسازی جای داد.

تیم تراکتورسازی با این برد 41 امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد و تیم ذوب آهن با 38 امتیاز به رده ششم سقوط کرد.

دیدار حساس دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در حالی آغاز شد که دقایق ابتدایی نیمه نخست با برتری بازیکنان تیم ذوب آهن همراه بود و آنان با بهره گیری از فضای کناره ها و عمق دفاع حملاتی را به روی دروازه حریف طراحی کردند.

در ادامه بازیکنان تیم تراکتورسازی با در اختیار گرفتن توپ و میدان بازی را به وسط زمین کشیده و بازی را آرام کردند. شاگردان امیر قلعه نویی در ادامه بازی به درون زمین ذوب آهن بردند و خطرساز ظاهر شدند.

در دقیقه 39 و به دنبال اشتباه هادی محمدی مدافع تیم ذوب آهن توپ به شاهین ثاقبی مهاجم تیم تراکتورسازی رسید و او در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت که شوت او را رشید مظاهری دفع کرد که در برگشت ولید اسماعیل مدافع لبنانی ذوب آهن نزدیک بود دروازه خودی را به اشتباه باز کند که با خوش شانسی این توپ به دیرک افقی برخورد کرد و به خارج زمین رفت.

شاگردان امیر قلعه نویی نیمه دوم را بهتر از شاگردان یحیی گل محمدی آغاز کردند و درهمان دقایق نخست می توانستند دروازه مظاهری را باز کنند که با عکس العمل های مناسب این دروازه بان فرصت ها یکی پس از دیگری از بازیکنان تراکتورسازی گرفته شد.

در دقیقه 59 کاوه رضایی که ازکناره ها قصد نفوذ به محوطه جریمه تراکتورسازی را داشت با خطای الکساندرکارلوس متوقف و بنیادی فر به سود تیم ذوب آهن اعلام ضربه پنالتی کرد که مهدی رجب زاده پشت این ضربه ایستاد و برخلاف حرکت محمدرضا اخباری توپ را به تور دروازه تراکتورسازی دوخت.

امیر قلعه نویی بلافاصله در ترکیب تیمش تغییر ایجاد کرد و بازیکنانش با در اختیار گرفتن توپ و میدان به دروازه ذوب آهن نزدیک شدند.

در دقیقه 68 و در ادامه حملات بازیکنان تراکتورسازی داور به سود این تیم در پشت محوطه جریمه ذوب آهن اعلام خطا کرد و شوت زیبا و سنگین بختیار رحمانی که پشت این ضربه قرار گرفته بود از خط دفاع ذوب آهن عبور و به دور از دستان دروازه بان این تیم در دروازه قرار گرفت.

ذوب آهنی ها که بازی برده را با تساوی عوض کرده بودند دست به دفاع زدند و همین مساله باعث تا شاگردان قلعه نویی حملات بیشتری را به روی دروازه این تیم طراحی و سرانجام و بدنبال ارسال زیبای مدافعان این بار خالد شفیعی بازیکن تعویضی تراکتورسازی با ضربه سر دقیق برای دومین بار دروازه ذوب آهن را باز کرد و این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها