مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹

استرالیا با گلباران اردن صعود کرد

تیم ملی فوتبال استرالیا با برتری قاطع 5 بر یک برابر اردن ضمن انتقام شکست دور رفت به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۰۵
استرالیا با گلباران اردن صعود کرد

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته هشتم و پایانی از مرحله دوم انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا، امروز (سه شنبه) با دیدار استرالیا و اردن در سیدنی آغاز شد.

استرالیا که در دیدار رفت با نتیجه دور از انتظار 2 بر صفر مغلوب اردن شده بود، امروز روش تهاجمی را در دستور کار داشت و حریف خود را با حساب 5 بر یک شکست داد تا با 21 امتیاز صدرنشین مطلق گروه دوم لقب گیرد و اردن نیز 16 امتیازی باقی ماند و برای صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی باید در انتظار نتایج دیگر گروه ها باشد.

از هشت گروه مقدماتی جام جهانی در قاره کهن، تیم های نخست راهی مرحله بعدی می شوند و چهار تیم رتبه دوم گروه ها که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند نیز مجوز صعود کسب می کنند.

در دیدار امروز، «تیم کیهیل» مهاجم باتجربه استرالیا 2 گل، «آرون موی»، «تام روگیچ» و «ماسیمو لونگو» برای میزبان گلزنی کردند و «عبداله دیب» تنها گلزن اردن بود.

از ساعت 19، تیم ملی فوتبال ایران که 17 امتیاز اندوخته دارد از گروه D و در ورزشگاه آزادی تهران میزبان عمان 14 امتیازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها