تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا امروز از ساعت 19 به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۱
ایران - عمان ؛ نبرد مربیان سابق رئال / دو غایب در تیم ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تیم های ملی ایران و عمان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند، دیداری که پیروزی در آن می تواند صدرنشینی ایران در آسیا را تثبیت کند. یکی از نکات جالب این بازی دو سرمربی تیم‌ها هستند.

کارلوس کی روش که کارنامه درخشانی در امر مربیگری دارد و سابقه حضور روی نیمکت منچستریونایتد، رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و... را نیز دارد.

او باید در بازی بعدی تیم ملی ایران باید برابر تفکرات لوپزکارو تیمش را ارنج کند، زمانیکه کارلوس کی روش سرمربی رئال مادرید بود، کارو مربیگری تیم رئال مادرید ب را برعهده داشت.

حال دیدار ایران و عمان دیدار دو سرمربی سابق رئال مادرید است و باید دید کدام رئالی پیروز خواهد شد.
این دیدار برای تیم ملی ایران نبرد بسیار حساسی خواهد بود و برای اینکه همچنان در رنکینگ اسیا اول باشد و برای گروه بندی مرحله بعد بسیار به این برد و ماندن در رتبه اول آسیا نیاز دارد.

در همین راستا جلسه فنی تیم ملی برگزار شد و قرار است ملی‌پوشان ساعت 16 و 45 دقیقه از هتل اقامت خود به سمت ورزشگاه آزادی حرکت کنند.

پیروزی در این دیدار برای کی روش خیلی اهمیت دارد چرا که به احتمال زیاد این دیدار آخرین حضور او بر روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرمربی خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار دو غایب دارد؛ علیرضا حقیقی و رضا قوچان نژاد که هر دو به دلیل مصدومیت امکان همراهی تیم را ندارند.

از نکات جالب این دیدار رسیدن جلال حسینی به بازی شماره 101 برای تیم ملی است. او که در دیدار قبلی تیم ملی وارد باشگاه صد تایی های فیفا شده بود حالا وارد بازی شماره 101 می شود.

گفتنی است در 11 بازی گذشته، ایران برابر عمان 22 گل زده که علی دایی و سیروس دین محمدی تنها مردانی هستند که بیش از یک گل زده‌اند. علی دایی 4 و سیروس دین محمدی 3 گل به عمان زده‌اند.

تیم ملی ایران برای این دیدار پیراهن سفید خواهد پوشید و رشید مظاهری گلر کشورمان با پیراهن مشکی به میدان می‌آید و از سوی دیگر عمانی‌ها با لباس قرمز و دروازه‌بان این تیم با لباس آبی رودروی ایران قرار می‌گیرد.

شاگردان کی‌روش هم‌اکنون با 17 امتیاز در رده اول گروه چهارم قرار دارند و عمانی‌ها نیز با 14 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها