سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:تیم ملی ایران بسیار تشنه و با انگیزه بالا نه تنها برای پیروزی بلکه برای حفظ مواردی دیگر مقابل عمان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۸
کی‌روش: تشنه پیروزی بر عمان هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، کارلوس کی‌روش در نشست مبطوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و عمان اظهار داشت: همان طور که مطلع هستید بازی مهمی مقابل عمان داریم. این دیدار از دو جهت مهم است به عنوان تیم اول می‌خواهیم به دور بعدی صعود کنیم و صدرنشین باقی بمانیم و همچنین رتبه اول آسیا را حفظ کنیم.

وی افزود: کاملا مطلع هستیم که مقابل تیم خوبی قرار می‌گیریم عمان بازیکنان خوبی دارد که با انگیزه زیادی مقابل ما قرار خواهند گرفت ما هم سعی می‌کنیم با بالاترین استاندارد در بازی حاضر شویم.

وی با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه تصریح کرد: هر چند که از آنها درخواست می‌کنم به ورزشگاه بیایند و تیم را تنها نگذارند، مطمئن هستم با حضور آنها می‌توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اینکه آخرین شکست ما مقابل عمان بوده و نتوانستیم این تیم را شکست بدهیم تاکید کرد: مدت‌هاست نتوانستیم عمان را شکست دهیم و این یک واقعیت است همه می‌دانند که مدت زمان طولانی است که نتوانستیم عمان را شکست دهیم. عمان تیم و بازیکنان خوبی دارد و با انگیزه کافی مقابل ما حاضر می‌شوند. در زمان مربیگری‌ام دو بار مقابل عمان قرار گرفتیم که یک بازی تمرینی بود که نتیجه خوبی به دست نیامد و در بازی دوم یک امتیاز کسب کردیم.

کی‌روش تاکید کرد: وقتی در مورد مسابقات مقدماتی صحبت می‌شود همه برای موفقیت در بازی ها حاضر می‌شوند و کسب یک امتیاز در بازی مقابل عمان کمک زیادی به ما کرد. در حال حاضر در بازی برگشت شرایط بسیار خوبی داریم و تقریبا یک تیم دوم دارم که همگی آماده هستند که می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. هم از بعد انفرادی و هم تیمی در شرایط خوبی هستیم و امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

وی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای دارد که نتیجه شگفت‌آور رقم نخورد گفت: هیچ وقت نگاه ما به این شکل نیست. عمان تیم خوبی دارد اما از بعد شاکله تیم و از نظر بازیکن نفرات زیادی ندارد و تنها 14-15 بازیکن این تیم را تشکیل می دهد مطمئنا با در نظر گرفتن اینکه سرمربی جدیدی چیزی برای از دست دادن ندارند و نگاه متفاوتی خواهند داشت. عمان برای افتخار و غرورشان بازی خوبی را انجام خواهند داد.

کی‌روش خاطرنشان کرد: دقیقا برعکس، تیم ملی ایران بسیار تشنه و با انگیزه بالا نه تنها برای پیروزی مقابل عمان بلکه برای حفظ مواردی دیگر مقابل عمان قرار خواهد گرفت. اگر مقابل عمان نتیجه نگیریم ممکن است که خیلی چیزها را از دست بدهیم. عمان تیم خوبی دارد اما ماهم تیم بهتر و برتری هستیم من 22 بازیکن را در حال حاضر دارم که با دروازه‌بانهای ما حتی بیشتر هم می‌شوند. همگی آنها آمادگی حضور در بازی را دارند اما حتی این هم کافی نیست. در طول 90 دقیقه باید انگیزه جنگویانه‌ای داشته باشیم و نتیجه را از آن خود کنیم.

منبع:فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها