سرمربی تیم ملی فوتبال هند تأکید کرد، تیمش بازی خیلی سختی را مقابل تیم ایران پیش رو دارد.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۹
کنستانتین در تهران: آمده‌ایم تا بجنگیم

به گزارش جام جم ورزشی، استفن کنستانتین در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و هند در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی خیلی سختی را مقابل بهترین تیم آسیا داریم. ما احترام زیادی را برای تیم ایران قائل هستیم.

سرمربی هند ادامه داد: این را می‌دانیم که بازی سختی را مقابل تیم ملی فوتبال ایران خواهیم داشت، اما ما به ایران آمده‌ایم تا بجنگیم و چیزی را از این بازی به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی ایران غیر از برد با تعداد گل بالا چیزی را در دستور کار خود ندارد و چه تدابیری برای این موضوع اندیشیده است، گفت: ما سعی می‌کنیم جلوی کار ایران را بگیریم. ما بازی سختی مقابل ایران خواهیم داشت. با توجه به اینکه ما دو سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم، اما تعدادی بازیکن جوان در اختیار داریم و به نوعی برای آنها این شانس فراهم است که امتحان خود را پس بدهند. ما فردا مقابل ایران چیزی برای از دست دادن نخواهیم داشت.

سرمربی هند در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه فردا مقابل هواداران پرتعداد تیم ملی چه نمایشی خواهند داشت، گفت: من قبلاً بازی در حضور 60 تا 70 هزار نفر در ورزشگاه آزادی را تجربه کرده بودم، اما ظاهراً فردا 30 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. ما بازی‌های زیادی خارج از خانه داشتیم که در آنها همیشه تحت‌فشار بودیم. تمرکز خود را برای دیدار فردا حتماً بالا خواهیم برد و هرچه در توان داریم می‌گذاریم. ما نباید پا به عقب بگذاریم.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها