مدافع تیم فوتبال بارسلونا ادعا کرد از روابط خصمانه دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا و دنیا لذت می‌برد.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۴
پیکه: از دشمنی رئال مادرید و بارسلونا لذت می‌برم

به گزارش جام جم ورزشی، جرارد پیکه، مدافع تیم فوتبال بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکوی دور برگشت فصل جاری لیگ دسته اول اسپانیا در گفت‌وگو با کانال «GQ» کشورش ادعا کرد از دشمنی موجود بین تیمش و رئال مادرید لذت می‌برد.

او که بارها با اظهارات جنجالی، نمک به زخم درگیری‌های سیاسی رسوخ‌یافته در جدال مطرح‌ترین تیم‌های اسپانیایی دنیای فوتبال ریخته، درباره ادعایش چنین توضیحاتی داد: «تصور نمی‌کنم بیش از دیگر بازیکنان دو تیم مشتاق فرا رسیدن شب ال‌کلاسیکو باشم. من بارها به وضوح رفتارم در قبال دشمنی رئال و بارسا را نشان داده‌ام. این دشمنی را دوست دارم و تصور می‌کنم چنین رقابتی بخش جذابی از یک نمایش است؛ آنچه هر دو تیم را به غول‌هایی بزرگ تبدیل می‌کند. شخصاً دوست دارم این دشمنی و نفرت را از یک ال‌کلاسیکو به ال‌کلاسیکوی بعدی منتقل کنم. این اقدام تحریکی برای یک تحریک بزرگ نیست».

پیکه با وجود چنین دیدگاهی، اتحاد بازیکنان دو تیم در رختکن تیم ملی اسپانیا را ضروری دانست و ادامه داد: در تیم ملی همه شبیه اعضای یک خانواده هستیم، چون سال‌های زیادی در رختکن و درون میدان، شادی، غم، لذت، درد, غرور و افتخار را بین هم تقسیم کرده‌ایم. منظورم از این خانواده بزرگ، همه اعضای تیم از دکتر و فیزیوتراپ گرفته تا اعضای تدارکات است. تیم ملی اسپانیا به من چیزهای زیادی داد. تجربیات خوب و خاطرات شیرینم در رده ملی را تا روزی که توان و انرژی دارم، حفظ می‌کنم و از یاد نمی‌برم.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها