سرمربی تیم ملی هند قبل از رویارویی تیمش با شاگردان کی روش گفت: رقابت ما با تیم ملی فوتبال ایران هرگز نمی تواند یک رقابت برابر محسوب شود.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۸
بازی با ایران مثل تقابل داوود با جالوت است!

به گزارش جام جم ورزشی ، استفن کنستانتین ، سرمربی تیم ملی هند قبل از رویارویی با تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 چندان از شرایط فیزیکی تیمش ابراز رضایت ندارد و معتقد است که تیمش کار سختی مقابل شاگردان کارلوس کی روش در ورزشگاه آزادی پیش رو خواهد داشت.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، کاروان هند برای دیدار با ایران سوم فروردین وارد تهران خواهد شد تا مسابقه برگشت خود را مقابل ایران برگزار کند، تیمی که در دیدار رفت با نتیجه سه بر صفر بازنده شد.

کنستانتین درباره مسابقه برگشت تیمش در تهران اظهار داشت: ما برای انجام این مسابقه تمرینات و برنامه هایی را انجام داده ایم، اما سطح آمادگی خیلی دلگرم کننده نیست. چیزی که در این زمینه می توانم بگویم این است که بازیکنان برای حضور در چنین میادینی به شرایط بهتری نیاز دارند.

وی ادامه داد: برای چنین مسابقه ای باید بیشتر عرق ریخت و تلاش مضاعی داشت چون بازی در ایران خیلی سنگین خواهد بود و چنین فضایی را می طلبد.ایران تجربه حضور در جام جهانی را دارد و در آسیا نیز جزو غول های این قاره محسوب می شود و حالا هم در رده بندی فیفا در رتبه 44 جهان قرار داردو رقابت ما با ایران رقابت برابری نیست مثل تقابل داود با جالوت در تاریخ است.

سرمربی هند خاطر نشان کرد: در دیدار با ایران با مشکلات فراوانی روبرو خواهیم شد. دلواپسی و نگرانی بابت برخی مصدومیت ها و کارت های زرد به بازی بدی مان که قرار استدر خانه مقابل ترکمنستان داشته باشیم نیز ربط خواهد داشت و باید خیلی ازکارها را در این دیدار باید در نظر داشته باشیم.در وافع باید خیلی از مسایل را به صورت شعبده بازی مدیریت کنم.

کنستانتین افزود: اولین هدف من این بود که تیم ملی هند را به مرحله مقدماتی جام جهانی برسانم که به این هدف رسیدم. هدف بعدی ام قهرمانی در مسابقات SAFF بود که به آن هم رسیدیم و هدف سوم من این است که در مرحله پایانی مرحله مقدماتی جام ملت های 2019 باشیم که برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها