زلاتان دیگر نمی خواهد در پاری سن ژرمن بازی کند. او می گوید به شرطی برای این تیم بازی می کند که به جای برج ایفل مجسمه او را بگذارند.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۸
پایان راه زلاتان و پاری سن ژرمن

به گزارش جام جم ورزشی ،زلاتان ابراهیموویچ مهاجم تیم پاریس سن ژرمن در نظر دارد در پایان فصل جاری که قرارداد فعلی اش با این تیم به پایان می رسد،پاریس را ترک کند.

این مهاجم سوئدی، که در گذشته بارها و باره ها عنوان شد قصد ترک پارک دو پرنس را دارد مورد توجه چند تیم از جمله تیم های لیگ برتری آرسنال و منچستر یونایتد قرار دارد.

زلاتان ابراهیموویچ که این فصل همراه پاری سن ژرمن قهرمان شد، در لیگ‌های فرانسه، ایتالیا و اسپانیا بازی کرده است ولی هنوز فرصت بازی در لیگ برتر را نداشته و با توجه به پا به سن گذاشتن و اتمام قراردادش با تیم فرانسوی، این بازیکن از جدایی از پاریس خبر داده است تا احتمال پیوستن او به لیگ جزیره زیاد شود.

ابراهیموویچ اکنون ۳۴ سال دارد و به صورت معمول باید سال‌های پایانی فوتبالش را طی کند اما اینکه او بتواند به لیگ جزیره برود احتمال کمی است ولی درخشش او در بازی‌های اخیر تیمش و اعلام این موضوع که می‌خواهد از پاریس جدا شود، باعث شده است تا حضور او در لیگ جزیره محتمل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها