حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان برانکو برای چندمین بازی پیروزی را با تساوی عوض کردند و با از دست دادن دو امتیاز راهشان را عوض کردند!
کد خبر: ۸۸۷۴۴۷
تساوی پرسپولیس برابر تراکتور به سود مدعیان

به گزارش جام جم ورزشی ، در ادامه رقابت های هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برانکو برابر حریف به تساوی یک بر یک دست یافتند. رامین رضاییان(۱۳) برای پرسپولیس و محمد ایران پوریان (۳۸) برای تراکتورسازی گل زدند.

در این دیدار که نیمه اول آن در حضور نزدیک به ۶۰ هزار تماشاگر برگزار شد، سرخپوشان شروع خوبی داشتند و حملاتی را روی دروازه مهمان تبریزی خود پی ریزی کردند و در دقیقه ۱۳ به گل رسیدند. در این دقیقه حمله همه جانبه سرخپوشان داخل محوطه جریمه توپ را مقابل رامین رضاییان قرار داد و این بازیکن با یک بغل پای محکم دروازه سفیدپوشان تبریزی را باز کرد.

پس از این گل تراکتورسازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و موقعیت هایی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد. در دقیقه ۳۸ این دیدار تراکتورسازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه بختیار رحمانی را سوشا مکانی ناقص دفع کرد و ایران پوریان با حضور به موقع نزدیک دروازه سرخپوشان با ضربه ای که به زیر تیر دروازه برخورد کرد گل تبریزی ها را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود.

نیمه دوم با درگیری زشت و ناشایست بازیکنان دو تیم آغاز شد که چند دقیقه ای باعث توقف این بازی شد. با این حال نیمه دوم هیجان بازی کمتر از نیمه اول بود و اکثر دقایق توپ در میانه میدان جریان داشت. پرسپولیس هر چند با روزهای خویش فاصله داشت اما در دقیقه 59 صاحب یک موقعیت ایده ال گلزنی درون محوطه جریمه شد که ضربه مهاجم سرخپوشان را محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور به زیبایی دفع کرد.

در ادامه دو تیم تلاش زیادی کردند تا به گل برتری دست پیدا کنند اما نتوانستند موقعیت های خطرناکی را روی دروازه ایجاد کنند. تنها موقعیت خطرناک دقایق پایانی برای تراکتورسازی ایجاد شد که بختیار رحمانی در موقعیتی تک به تک قصد فرستادن توپ از بالای دستان سوشا به درون دروازه را داشت که سوشا این توپ را ناقص دفع کرد و ضربه دوباره بازیکن تراکتورسازی را رامین رضاییان از روی خط دروازه برگرداند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها