جعفری: تیمی نمی‌تواند به زور بازیکنان را سرباز کند

ماجرای عجیب در والیبال؛ خط خوردن از تیم ملی بخاطر سربازی

ارسلان کاظمی و خدمت زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی موضوعی است که دست‌کم در دو ماه گذشته بارها در رسانه‌های مختلف تکرار شده است.
کد خبر: ۸۸۳۴۳۳
داستان خدمت سربازی بسکتبالیست جوان با سوگیری های متفاوت

به گزارش جام جم ورزشی ، از روزی که ارسلان کاظمی تگزاس را به مقصد ایران ترک کرد تا طبق وعده‌های مسئولان ثامن مشهد برای این تیم در لیگ برتر بسکتبال بازی کند، تا امروز صحبت از خدمت سربازی او بر سر زبان‌ها افتاده و به سوژه رسانه‌های ورزشی تبدیل شد که هر بار به نوعی تکرار می‌شود.

فدراسیون بسکتبال با اعلام این‌که ارسلان کاظمی فقط می‌تواند با مجوز نظام وظیفه به لیگ برتر بسکتبال بازگردد، خیلی زود از مساله بازی کردن ملی‌پوش بسکتبال ایران پا پس کشید. مسئولان ثامن مشهد که تیم‌شان در دور حذفی رقابت‌ها باید با شیمیدر تهران بازی کند و امید کمی برای حضور در جمع چهار تیم دارند، ارسلان را با مشکلاتش رها کردند تا این بازیکن همراه خانواده‌اش پیگیر مشکلاتش شود. در این بین برخی منابع از مشمول بودن این بازیکن خبر می‌دهند بویژه نزدیکان تیم بسکتبال نیروی زمینی که از مدت‌ها قبل برای گذراندن خدمت سربازی ارسلان کاظمی اعلام آمادگی کرده بودند، اما ارسلان به این تیم نرفت تا آنها با عنوان نهمی در جمع 9 تیم لیگ برتر و بدون دسترسی به بازی‌های حذفی، رقابت‌های لیگ برتر امسال را ترک کنند.

از سوی دیگر برخی نزدیکان ارسلان کاظمی می‌گویند: ملی‌پوش جوان بسکتبال با احترام به قانون و افتخار خدمت زیر پرچم ایران، پیگیر کارهای نظام وظیفه خود است تا از بلاتکلیفی خارج شود. ملی‌پوش بسکتبال به تمریناتش ادامه می‌دهد و با پیگیری وضعیت نظام وظیفه‌اش در پی پاسخ دادن به ابهاماتی است که این روزها درباره سربازی او وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها