ایوانکوویچ : به شایعات کاری ندارم

برانکو خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد

رئیس کمیته نظارت و بازرسی و صیانت لیگ فوتبال ایران از سقف قرارداد برای بازیکنان و مربیان در فصل آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۲۷
هشدار به ورزشکارانی که تا  2 بامداد دنبال لایک هستند/پرونده چند مکانی دیگر در حال بررسی!

حجت الاسلام علیرضا علیپور می گوید: مشکل اصلی فوتبال ما دلالی و مافیاست که باید به آن اهمیت بدهیم و ریشه آن را بسوزانیم.

به گزارش جام جم ورزشی، رئیس کمیته نظارت و بازرسی و صیانت لیگ فوتبال ایران می‌گوید: ما یک بازنگری در دستمزد بازیکنان و مربیان در لیگ آینده خواهیم داشت. مگر یک مربی چه کاری انجام می دهد که بخواهد 2 میلیارد تومان پول بگیرد؟ البته هیچ کدام از این مبالغ به طور تام و تمام به دست مربیان و بازیکنان نمی رسد و اکثرا پرونده های مالی و بدهی باشگاه ها در سازمان لیگ این را نشان می دهد. از طرف دیگر باعث می شود ذهنیت مردم نسبت به بازیکنان و مربیان جدایی ایجاد کند.

وی ادامه داد:سازمان لیگ برنامه ای برای لیگ شانزدهم خواهد داشت که درآمد و هزینه ها مساوی باشد و مربیان و مدیرعاملان وعده های بیخود به بازیکنان ندهند. در چند روز گذشته شاهد بودیم مربی که استعفا داده بود گفت من 800 میلیون طلب خود را می بخشم. مگر این مربی چه کاری کرده که 800 میلیون می خواسته است. در سال آینده قانونی را خواهیم گذاشت که مربیان بیشتر از 400 میلیون و بازیکنان داخلی لیگ برتر بیشتر از 500 میلیون نخواهند گرفت و بقیه بازیکنان که در لیگ های اروپا یا آسیای شرقی حضور خواهند داشت می توانند دستمزدهای بالاتر بگیرند و به آنجا بروند. همان طور که می بینید در حوزه فنی عملکرد مربیان علی رغم وجود امکانات و اردوها پیشرفتی نداشته است. ما باید الگوی خودمان را همانند فوتسال کنیم که 10 دوره قهرمان آسیا و در یک دوره در جام جهانی چهارم دنیا شد. مشکل اصلی فوتبال ما دلالی و مافیاست که باید به آن اهمیت بدهیم و ریشه آن را بسوزانیم.

علیپور در پایان درباره تخلفات بازیکنان و همچنین نصیحتی به سوشا مکانی اذعان داشت: از سوشا مکانی می خواهیم که شیطنت نکند و به فوتبال حرفه ای خود ادامه دهد. همان طور که دیدید ما و مراجع قضایی هرچقدر توانستیم با مهربانی با این بازیکن برخورد کردیم. توصیه من به بازیکنان بزرگ این است این است که اگر تا ساعت 2 بامداد در صفحات اجتماعی بچرخید و به دنبال لایک باشید آینده خود را تباه کرده اید. در تیم های حرفه ای اروپا نرم افزارهایی در اختیار مربیان و مدیرعاملان است که می تواند تشخیص دهد بازیکن چه ساعتی بیدار بوده و در صفحات اجتماعی و یا سایت ها را بازدید کرده. از سرپرستان و مدیران تیم های بزرگ ایران می خواهم کنترل بهتر و قوی تری نسبت به بازیکنان داشته باشند. در حال حاضر چند پرونده همانند پرونده سوشا مکانی و حتی از آن شدیدتر در اختیار داریم که بعد از پایان لیگ به آن رسیدگی می شود که مربوط به تیم های بزرگ پایتخت و ایران است و هیچ گونه ترحم و بخششی نسبت به این بازیکنان نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها