مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

رقابت علی دایی با رونالدو +تصاویر

سرمربی نفت تهران می‌گوید استقلال مدعی قهرمانی در هر دو جام است.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۵
منصوریان: استقلال مدعی هر دو جام است

به گزارش جام جم ورزشی ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال درچارچوب رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما با تیم صدر جدولی استقلال بازی داریم. سال گذشته این تیم پشت سر ما بود ولی امسال استقلال تیم خوبی شده است. در هر دو جام مدعی هستند و نیروی جوانی به آنها تزریق شده است. آنها در لیگ رتبه خوبی دارند. به لحاظ روحی روانی باید با تیممان کار می‌کردیم و کمتر کارفنی کرده‌ایم.

او افزود: اینکه چرا به یک مقطع می‌رسیم و کم و کاستی‌ها ادامه دارد، یک آسیب شناسی می‌خواهد.تیم چهارم باید از حمایت همه جانبه‌ای برخوردار باشد تا صعود کند. من می‌دانم استقلال چه تیم فنی‌ای است. سرمربی این تیم مربی من بوده است.

سرمربی نفت در واکنش به سوالی درباره نمایش‌های سینوسی تیمش عنوان کرد: ما سال مالی سختی را پشت سر می‌گذاریم و این مسئله روی نتایج ما اثر گذاشته است. فکر می‌کنم روند ما امسال بد نبوده است. باخت همیشه در یک مقاطعی آسیب‌هایی داشته است. فوتبال ما تا به یک روند هموار نرسد، نمی‌تواند شیب خوبی به سمت بالا داشته باشد. همه باشگاه‌ها درگیر مشکلات مالی هستند و فرق این است که ما تجربه مشکلات مالی نداشتیم.

او در پاسخ به سوالی درباره مصاف تیمش برابر الجیش گفت: در مورد الجیش هم ما و هم شما ضرر کردیم. یکبار دیگر از کسانی که در ورزشگاه حاضر شدند تشکر می‌کنم. از علی کریمی تشکر می‌کنم. از مظلومی تشکر می‌کنم که افتخار داد و آمد هرچند که گفتند به دنبال آنالیز ما بوده ولی او می‌توانست از خانه بازی را ببیند و آنالیز کند و این حرف درست نیست. از کامیابی‌نیا، نورالهی و رحمتی و مردم تشکر می‌کنم. ما بهترین مردم دنیا را داریم. من از این مردم لذت می‌برم.

منصوریان در پاسخ به سوالی درباره تاثیرات مشکلات مالی در حذف تیمش گفت: آنچه که من می‌خواهم بگویم این است که دودش را در چشمم حس می‌کنم. ما آمادگی این مسابقات را نداشتیم. می‌طلبد 3-4 برنامه 90 را به مسائل مالی اختصاص دهند. ما تا سالیان سال باید سیستم دولتی کمکمان کند. الان پیش حسن‌زاده 2500 پروند وجود دارد. من گفتم سال 95 نگذارید تیم بدهکار شرکت کند. در دنیا فقط یک تیم دچار مشکل مالی است ولی در ایران همه جز یکی دچار مشکل مالی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موافق است فوتبال ایران را یکسال تعطیل کنند، گفت: این ایده خطرناکی است. مردم از فوتبال لذت می‌برند. پرسپولیس فولاد را برد. 80 هزار نفر آنجا بودند. اگر ما بگوییم 30 میلیون هوادار پرسپولیس هستند، 10 میلیون نفر هم بازی را دیده باشند، چه برنامه‌ای انقدر جذابیت دارد؟ خواهشا این ایده را عملیاتی نکنید.

او در واکنش به سوالی درباره استقبال تماشاگرانم از رایگان شدن بازی‌های لیگ برتر گفت:به نظرم یکسال بازی‌ها را رایگان کنند. قشری که به ورزشگاه می‌آیند از مناطق فقیر هستند. بهترین کمک به توسعه فوتبال این است.

منصوریان در پاسخ به سوالی درباره کی‌روش بیان کرد: کی‌روش هروقت صحبت کرده‌ایم متهم شده ایم. من از هر مربی‌ای که چیزی یاد گرفته‌ام به او احترام می‌گذارم. من به او مدیون هستم و خیلی وقت‌ها وقت ویژه برایم گذاشته است. او مثل برادر من است. خیلی مواقع هم تلفنی با او صحبت کرده‌ام و شرایط افکار عمومی را به او گفتم. به نظرم در این مدت خیلی فوتبالی او را زده‌ایم. ما در جایگاه‌های مختلف او را نقد کرده‌ایم. ما هزینه بالایی برای او می‌دهیم. او هزینه 4 سال اولش را به ما داد و جوایز حضور در جام جهانی را گرفتیم. دوم اینکه چقدر حاضر بودیم هزینه کنیم تا مردممان رقص و پایکوبی بکنند بعد از صعود به جام جهانی؟ ما مستقیم به جام جهانی رفتیم و مدام نگوییم او از بیرون آمده است. من در هر کشوری باشم پرچم آن کشور را به کتفم نمی‌بندم ولی او وقتی حاضر می‌شود این کار را بکند حتی ظاهری یک نوع احترام است. او چرا پرچم امارات را نبسته؟ آنجا که پول هم بیشتر می‌دهند. من فکر کنم زیادی او را در این دو سال زده‌ایم. او سرمربی رئال مادرید و پرتغال بوده است. او جز 12 مربی برتر جهان بوده است. این‌ها را کنار هم بگذارید. باید از او استفاده کنیم. هرروز او را می‌زنند. یک سری اطلاعات غلط هم فکر می‌کنم به او می‌دهند. یک مقدار کی‌روش را هم‌وطن‌تر ببینیم.

سرمربی نفت تهران در پایان و در واکنش به سوالی درباره اینفانینو و حضورش در ایران و اینکه پیروانی گفته که می‌شد بزرگان فوتبال ایرانر ا در مراسم او دعوت کنند، گفت:من چندبار گفته‌ام که از طریق کی‌روش می‌دانستم که حضور او به واسطه کی‌روش بوده است. این موقعیت خوبی بود که می‌شد از آن استفاده کنیم. من می‌خواستم از او کمک فنی و مالی بلاعوض بگیریم چون آنها به این مسائل تا قبل از ریاست‌شان نگاه ویژه دارند. دوست داشتم 7 استان را ببیند یا نماینده به آنجا بفرستد. فکر می‌کنم می‌شد یک گروهی را به عنوان بزرگان فوتبال ایران به او نشان دهند، کاری که سایر کشورها می‌کنند. وقتی آقای گل جهان سه ساعت قبل از بازی دعوت می‌شود معلوم است که نمی‌رود. فوتبال ما و شما(خبرنگاران) هستیم. این گله را به کفاشیان دارم که چرا به جای افراد مورد اشاره کسان دیگری حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها