هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

ذوب آهن از شکست خانگی گریخت

تیم فوتبال ذوب آهن با گل دقیقه 92 مرتضی تبریزی از شکست خانگی برابر پرسپولیس گریخت تا این دو تیم مدعی به تساوی رضایت داده و دیگر تیم های بالانشین جدول را شادمان کنند.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۳
ذوب آهن از شکست خانگی گریخت

به گزارش جام جم ورزشی ، این دیدار حساس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران، امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد که در پایان با تساوی 2 بر 2 همراه بود.

ذوب آهن اصفهان با این تساوی 32 و پرسپولیس 31 امتیازی شدند.

در دقیقه 26، نخستین فرصت گلزنی این دیدار به دست آمد و ارسال امید عالیشاه در دهانه دروازه ذوب آهن به مهاجمان پرسپولیس رسید که سرخپوشان با بی دقتی این بخت طلایی را از دست دادند.

در دقیقه سی ام، درگیری هاشم بیک زاده و فرشاد احمدزاده سبب شد تا داور با کارت زرد این دو بازیکن را جریمه کند.

در دقیقه 35، پاس مناسب مهدی طارمی در محوطه جریمه ذوب آهن به امید عالیشاه رسید و این بازیکن با ضربه ای محکم نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند که نیمه نخست با همین گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم بازیکنان سعی بر جبران نتیجه داشتند، اما ضد حملات سریع پرسپولیسی ها سبب شد تا تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی، خط دفاعی را رها نکند.

یحیی گل محمدی که نتیجه را از دست رفته می دید در دقیقه 56، علی حمام مدافع لبنانی خود را از زمین بیرون کشید و مرتضی تبریزی را جایگزین او کرد تا با دو مهاجم به کارش ادامه دهد.

در ادامه، احمد حسن زاده نیز جایگزین مهدی رجب زاده شد تا ذوب آهن تمامی عناصر تهاجمی اش را در زمین داشته باشد.

از سوی دیگر برانکو، احمد نورالهی را به جای فرشاد احمدزاده که عملکرد خوبی نداشت به میدان فرستاد تا کمربند خط میانی اش را مستحکم تر کند.

در دقیقه 69 ضد حمله سریع میهمان سبب شد تا ضربه علی علیپور به دیرک دروازه برخورد کند و در برگشت مهدی طارمی از سوی دروازه بان ذوب آهن متوقف شد تا داور اعلام پنالتی کند.

ضربه پنالتی کمال کامیابی نیا را رشید مظاهری به زیبایی مهار کرد و توپ برگشتی را نیز این هافبک به بیرون زد.

دو دقیقه پس از این اتفاق، ضربه مرتضی تبریزی به دست کامیابی نیا برخورد کرد تا این بار ذوب آهن صاحب پنالتی شود و مسعود حسن زاده کار را به تساوی یک بر یک بکشاند.

در دقیقه 80، آوانتاژ عالی اشکان خورشیدی داور این دیدار سبب شد تا علی علیپور با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه جریمه، دومین گل پرسپولیس را به ثمر برساند.

در دقیقه 85، علیرضا نورمحمدی به جای لوکا ماریچ که از مصدومیت رنج می برد تا بتواند روی توپ های ارسالی ذوب آهنی ها، تاثیرگذار باشد.

در دقیقه 92، حملات ذوب آهن نتیجه داد و مرتضی تبریزی با ضربه سری زیبا کار را به تساوی 2 بر 2 کشاند تا این دو تیم مدعی به تساوی رضایت دهند.

ترکیب ذوب آهن:
محمدرشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، علی حمام(مرتضی تبریزی)، هاشم بیک زاده، مهدی مهدی پور، هادی محمدی، احسان پهلوان، کاوه رضایی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی رجب زاده(احمد حسن زاده) و قاسم حدادی فر(احمد کامدار).

ترکیب پرسپولیس:
آلکساندور لوبانوف، لوکا ماریچ(علیرضا نورمحمدی)، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان(مایکل اومانیا)، فرشاد احمدزاده(احمد نورالهی)، علی علیپور، مهدی طارمی و امید عالیشاه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها