سوشا مکانی در حالی حق همراهی پرسپولیس در بازیهای لیگ برتر را ندارد که شایعات در مورد آینده اش هر روز از گوشه و کنار شنیده می شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۳۷
بازار شایعات اطراف سوشا مکانی

به گزارش جام جم ورزشی ، طبق شنیده‌ها سوشا مکانی قصد فسخ قرار دادش با باشگاه پرسپولیس را دارد تا برای بازی کردن راهی تایلند شود. دروازه بان پرسپولیس با قرار تامین از بازداشتگاه آزاد است. بر این اساس طبق قانون مشکل ممنوع الخروجی ندارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم. باشگاه پرسپولیس تابع تصمیم قوه قضائیه است و تا جایی که امکان داشته باشد از سوشا مکانی حمایت می کند.

وی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم که موضوع سوشا مکانی با رافت اسلامی مسئولان قوه قضائیه مواجه شود تا آینده جوانانی همچون وی نابود نشود. باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را می کند تا مشکل سوشا مکانی برطرف شود.

عبدی در مورد شایعه فسخ قرار داد با سوشا مکانی تصریح کرد: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد چرا که ما دوست داریم همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم. همچنین تصمیمی در خصوص سوشا مکانی باید گرفته شود که به نفع باشگاه و بازیکن باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: تصمیمی در مورد کنار گذاشتن سوشا مکانی هنوز نگرفتیم و در جلسه هیات مدیره قرار است این موضوع را بررسی کنیم.

باید دید سرنوشت مکانی به چه صورت می شود؟!

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
-
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
۰
۰
بابا بس كنید هر جا رو باز میكنی سوشا مكانی خبر پشت خبر دست بردارید از بزرگ كردن این به اصطلاح ورزشكاران بی اخلاق اقا ما فوتبال نمیخواهیم كی رو باید ببینیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها