پرویز مظلومی در نشست خبری دیدار تیمش برابر استقلال اهواز حاضر شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۵۹
مظلومی: انتقادی از رحمتی نکردم

به گزارش جام جم ورزشی ، مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال اهواز با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برعکس اینکه عده‌ای می‌گویند بازی ساده‌ای پیش‌روی ماست، احساس می‌کنم که بازی سختی داریم. استقلال اهواز تیمی دونده است. ما هدفمان کسب سه امتیاز است و می‌خواهیم صدر را حفظ کنیم. شناخت خوبی از حریف داریم و ان شاءالله از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و به سه امتیاز برسیم. برای استقلال اهواز احترام زیادی قائلیم و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

او در پاسخ به سوالی درباره عدم جذب بازیکن جدید از سوی تیمش در نیم فصل گفت: نیم فصل دوم همیشه سخت است. ما درخواست جذب یک بازیکن را دادیم که هنوز پرونده‌اش بسته نشده است. برخی بازیکنان نمی‌خواهند تست فنی دهند و ما چون روی این قضیه لطمه خورده‌ایم به دنبال کسی هستیم که چند جلسه با ما کار کند و بعد نظر بدهیم. ما تیم خوبی داریم و جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. اگر هم کسی جذب نشود با همین نفرات راه را ادامه می‌دهیم چون با همین نفرات تا اینجا خوب بوده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی درباره دفاعی بودن تیمش مقابل ذوب آهن گفت: من از نیمه اول تیمم در آن بازی راضی نبودم. البته ما با تیم خوبی بازی می‌کردیم و شرایط بدنسازی را هم تازه پشت سر گذاشته بودیم. ما از نتیجه برابر ذوب آهن راضی هستیم. کلا بازی اول بعد از 40 روز استراحت سخت است. من از تلاش بازیکنانم راضی هستم و آنها زحمت کشیدند.

وی در پاسخ به این سوال که غایبان تیمش مقابل استقلال اهواز چه بازیکنانی هستند، گفت: رحمتی، محسن کریمی، امین حاج محمدی و خسرو حیدری غایبان ما در این مصاف هستند.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره غیبت رحمتی در مصاف با استقلال اهواز و اینکه آیا او انتقادی را متوجه رحمتی در این رابطه کرده است، گفت: به من گفتند مهدی کارت را عمدی گرفته که گفتم نه عمدی نگرفته است. از رحمتی متشکرم که یک ماه و اندی تلاش کرد و خودش را به بازی رساند. حیف شد که او را در اختیا نداریم. البته ما طالبلو را هم داریم. رحمتی به دلیل مصدومیتش تعلل می‌کرد تا ضربه بزند. او دو کارت قبلی‌اش را هم به همین دلیل گرفت. نمی دانم چرا کسی روی آن دو کارت زوم نکرد و تنها این کارت دیده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها