فیلمنامه نویس مطرح ایران برای دختر ملی پوش و ورزشکاری ایرانی دست به کار بزرگی زد.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۰
کار بزرگ مهراب قاسم خانی برای ملی پوش آسیب دیده +تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ، سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی بانوان و مربی هندبال اواخر دی ماه در یک سانحه رانندگی به شدت آسیب دید. مهره های چهارم و پنجم کمر این دختر ورزشکار شکست و نخاع وی آسیب جدی دید به گونه ای که خطر قطع نخاع شدن وی وجود دارد. پزشکان می گویند او در بهترین حالت ممکن می تواند دو سال دیگر با واکر راه برود. اما مشکل دیگر این است که خانواده های این دختر جوان توان پرداخت هزینه های سنگین درمان او را ندارند. تا همین اکنون هم بیش از سی میلیون تومان خرج دو و درمان سارا شده است و در ماه های آینده این رقم از مرز 100 میلیون تومان عبور خواهد کرد.

چهره های زیادی نسبت به این اتفاق تلخ واکنش دادند که مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس مطرح یکی از آنها بود.

مهراب قاسم خانی در روزهای گذشته بعد از مطلع شدن از اتفاق تلخ برای یکی از بانوان ورزش ایران دست به کار شد و با به راه اندازی کمپین خیریه در شبکه های اجتماعی شادی را به خانواده این ورزشکار بازگرداند.

مهراب قاسم خانی با انتشار عکس سارا عبدالملکی در پستی روی صفحه اینستاگرام برای طرفدارانش نوشت:«این دختر جوون و زیبا اسمش سارا عبدالمالکیه. بیست و دو سالشه و تا دو هفته پیش عضو تیم ملی راگبی بوده. گفتم بوده چون دو هفته پیش تو یک تصادف شدید در ماموریت کاری بدجوری آسیب دید تا جایی که احتمال قطع نخاع اون هم می رود.مهره هاش شکسته و درنخاع فرو رفته و خطر زیادی تهدیدش میکنه، سارا الان توی بیمارستان آسیای تهران بستری شده و خانواده اش توانایی پرداخت بیش از 100 میلیون تومان هزینه های جراحی اون رو ندارن... الان بهبود وضعیت سارا و بازگشتش به زندگی به همه ما بستگی داره .بازم ازتون میخوام و خواهش میکنم که کنارش باشید از همه دوستان ، همکاران هنرمندم،از همه ورزشکارا،پزشکان، فدراسیون های ورزشی،وزارت بهداشت و ... از همه شما خواهش میکنم که کمک کنید تا سارا بتونه مثل تمام تصاویری که می بینید دوباره لبخند بزنه و ...».

این پست مهراب قاسم خانی باعث شد تا به سرعت 25 میلیون تومان به حساب مادر این دختر جوان جهت ادامه معالجات واریز شود... این روند ادامه دارد. به امید بهبودی سارا و موفقیت های بیشتر مهراب قاسم خانی...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها