هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

تساوی پرسپولیس و سپاهان در یک بازی جذاب

هفته هجدهم لیگ برتر

استقلال صدرنشین ماند

تیم های مدعی ذوب آهن و استقلال تهران به تساوی صفر بر صفر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رضایت دادند تا آبی پوشان پایتخت با 35 امتیاز به روند صدرنشینی خود در لیگ پانزدهم ادامه دهند.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۰
استقلال صدرنشین ماند

به گزارش جام جم ورزشی ، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران عصر امروز (سه شنبه) تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران با قضاوت شاهین حاج بابایی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

این دیدار با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت مرحوم رضا احدی پیشکسوت و کاپیتان استقلال آغاز شد.

هر دو تیم که از مدعیان لیگ برتر محسوب می شوند، با انگیره بالایی پا به میدان گذاشته تا با کسب امتیازات لازم به روند خوب خود تداوم بخشند.

در نهایت اما این دیدار گلی در برنداشت تا استقلال تهران با 35 امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشد و ذوب آهن اصفهان نیز 31 امتیازی شد.

نخستین فرصت گلزنی در دقیقه دوم ایجاد شد که ضربه خطرناک سجاد شهبازاده، مهاجم آماده استقلال با اختلاف اندکی از دروازه ذوب آهن بیرون رفت.

در دقیقه پنجم، ذوب آهن صاحب ضربه کرنر شد که توپ ارسالی را مرتضی تبریزی با شوتی سنگین به سوی دروازه استقلال فرستاد که سید مهدی رحمتی مانع از باز شدن دروازه آبی ها شد.

در ادامه ذوب آهنی ها که در دو فصل اخیر عملکرد خوبی داشته اند، بر توپ و میدان تسلط یافته و بازیکنان استقلال به اجبار عقب نشینی کردند.

در دقیقه هجدهم ضربه سر کاوه رضایی درحالی که واکنشی از سوی دروازه بان و مدافعان استقلال نداشت، به طرز عجیبی گل نشد.

در نهایت با وجود حملات متعدد و سرعت بالای بازی، گلی به دست نیامد تا یحیی گل محمدی و پرویز مظلومی، تمرکزشان را برای رسیدن تیم های خود به برتری، معطوف 45 دقیقه دوم، کنند.

در آغاز نیمه دوم، ذوب آهن تسلط خود را بر روند بازی حفظ کرد، اما حملات میزبان با واکنش های خوب رحمتی دفع می شد.

در دقیقه 51 حرکت تیمی ذوب آهن با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد اما بازهم رحمتی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

پس از دقایقی استقلال خود را به محوطه جریمه رساند که ارسال جابر انصاری با شوت سنگین روزبه چشمی روبرو شد اما رشید مظاهری به خوبی مانع از گشوده شدن دروازه میزبان شد.

در ادامه سرمربیان دو تیم تغییراتی را در میانه میدان و خط حمله ایجاد کردند تا با استفاده از بازیکنان تازه نفس به دنبال رسیدن به خواسته های خود باشند.

در دقایق پایانی، بازیکنان ذوب آهن که راه رسیدن به گل را سخت می دیدند از تکاپو افتاده و استقلالی ها نیز که از یک امتیار راضی بودند به کنترل روند دیدار پرداختند.

در نهایت سوت داور به نشانه تساوی صفر بر صفر این دو تیم مدعی نواخته شد.

ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری، هاشم بیک زاده، کاوه رضایی (مسعود حسن زاده)، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان (آیوبل)، مهدی مهدی پور، هادی محمدی، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی فر و مهدی رجب زاده (رضا شکاری).

ترکیب استقلال تهران:
سیدمهدی رحمتی، هرائر مگویان، امین حاج محمدی، میثم مجیدی، میلادفخرالدینی، فرشید اسماعیلی (بهنام برزای)، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، جابر انصاری، محسن کریمی (مهدی مومنی) و سجاد شهباززاده (پروپیچ).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها