کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران و عربستان سعودی مهلت داده تا ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) مشکلات خود را حل کنند.
کد خبر: ۸۷۶۰۷۴
ضرب الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ایران و عربستان

به گزارش جام جم ورزشی ، پس از مناقشه ای که بین کشورهای عربستان و ایران پیش آمده کمیته برگزاری مسابقات تصمیم به تغییر زمان بازی ها در هر چهار گروه گرفته است.

کمیته برگزاری رقابت ها تاریخ ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) را زمان پایان یافتن ارزیابی خود اعلام کرده است. بر این اساس اگر روابط دو کشور به حالت عادی بازنگردد تمام بازی های دو کشور در ادامه رقابتها در زمین بیطرف برگزار خواهد شد.

نمایندگان باشگاه های عربستان سعودی و امارات متحده عربی به منظور امنیت تیم ها و هیات های اعزامی خواستار تغییر محل بازی ها شده اند.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران نیز در پاسخ به این ادعاها از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده اجازه ندهد مسائل سیاسی در فوتبال مداخله ای داشته باشد و عنوان کرده که کشور ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان برای همه تیم های ملی و باشگاهی شرکت کننده در رقابت های بین المللی مختلف است.

این کمیته همچنین تصمیمی مبنی بر تغییر جدول بازی ها بین تیم های اماراتی و ایرانی نگرفته است و از فدراسیون فوتبال ایران درخواست شده تا امنیت تیم های اماراتی شرکت کننده در ایران تامین شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده که همه مسابقات را به دقت زیر نظر خواهد گرفت و برای این کار ماموران امنیتی منصوب خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها