مجمع سالیانه فدراسیون سوارکاری برگزار شد

خلیلی: چند برابر بودجه مصوب، هزینه کردیم

مجمع سالیانه فدراسیون سوارکاری روز گذشته چهارم بهمن ماه در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۹۲۳
خلیلی: چند برابر بودجه مصوب، هزینه کردیم

به گزارش جام جم ورزشی ، 24 رییس هیات های مختلف سوارکاری در این مجمع شرکت کردند ضمن اینکه سه دبیر از هیات های مختلف سوارکاری نیز حضور داشتند. در این مجمع سالیانه مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری گزارش عملکرد این فدراسیون را از زمان آغاز ریاست خود ارائه کرد و به تشریح این گزارش و همچنین برنامه های آتی پرداخت. مجمع عمومی سالیانه فدراسیون سوارکاری ساعت ۹ صبح با حضور رئیس فدراسیون سوارکاری دکتر مسعود خلیلی ،محمد کاظمیان دبیر فدراسیون و خانم ستاری نائب رئیس در امور بانوان و معاونت فنی و معاونت اسبدوانی فدراسیون و روسای سوارکاری استانها سراسر کشور ،نماینده ورزشکاران – داوران و مربیان – باشگاه داران در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در مجمع سالیانه فدراسیون سوارکاری که نزدیک به 10 ساعت طول کشید 24 رییس هیات های مختلف سوارکاری نظرات و برنامه های خود را عنوان کردند ضمن اینکه درخواست های خود را ارائه دادند. البته روسای هیات های مختلف سوارکاری سراسر کشور به اتفاق بر روی بحث آموزش اتفاق نظر داشتند. از نظر روسای هیات های سوارکاری بحث آموزش بر روی هر دو بعد آموزش سوارکار و آموزش اسب باید پررنگ تر شود.

یکی دیگر از مباحث جالب عنوان شده در این مجمع بحث بر سر بودجه فدراسیون سوارکاری بود. مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری در اینباره گفت: بودجه مصوبه وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون سوارکاری حدود 500 میلیون تومان بود اما در این مدت فقط یک میلیارد تومان صرف مبارزه با دوپینگ و ارسال نمونه ها به آزمایشگاه کلن شده است. بودجه برگزاری رقابت های مختلف برون مرزی و داخلی نیز مضاف بر بودجه مبارزه با دوپینگ بود.

رییس فدراسیون سوارکاری افزود: در سالی که گذشت برای نخستین بار دو دوره رقابت های CIS (دوستاره) در ایران برگزار شد که تا به حال سابقه نداشته است. این رقابت ها با حضور سوارکاران مطرح اروپایی برگزار شد و سوارکاران به سطح 1.40 و 1.50 رسیدند و رکورد پرش را به این مقدار ارتقا دادند. این رقابت ها و ارتقای رکورد در آن انگیزه ای شد برای سوارکاران ایرانی.

همچنین کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری نیز در رابطه با موضوع اعزام مدرس به استان های مختلف اظهار داشت: ما به دنبال کار کیفی هستیم و صرفا به دنبال مربی با مدرک نیستیم. ما با کار دراز مدت به دنبال تربیت مربی حاذق هستیم تا میزان آسیب دیدگی سوارکاران بی تجربه را در حین آموزش سوارکاری پایین بیاوریم.

در ادامه جلسه آقای متولیان رئیس هیات سمنان که در زمینه آموزش فعالیت و اقدامات خوبی را داشتند گزارشی طرح تدوین شده اموزشی ارائه نمودند که مورد توجه و استقبال دیگر روسای هیاتهای استانی قرار گرفت

اقای نجفی زاده از استان مرکزی سخنران بعدی مجمع بودند که گزارشی از فعالیت های انجام شده در استان را ارئه نمودند احداث مرکز آموزش در استان – راه اندازی سایت و سامانه پیامک – افتتاح دفتر حدید هیات- نشریه مختص هیات استان – احداث منطقه جدید گردشگری در استان- احداث و . بهره برداری از مانژ سوارکاری در مجتمع فنی و حرفه ای در استان- افتتاح از مرکز پرورش اسب عرب در استان – برگزاری همایش اسب تعزیه در برای اولین بار انجام شده از اقدامات انجام شده در استان بود

استان فارس از هیاتهایی بود که در ادامه جلسه به ارائه گزارش از عملکرد استان خود پرداخت .آقای طفیونی که به مدت دو سال است ریاست هیات را به عهده دارد و فعالیت هیات را در سه بخش پرش – استقامت و جشنواره عنوان نمود و بیشترین فعالیت استان را در بخش جشنوراه عنوان نمودند و از راه اندازی دفتر جدید هیات سوارکاری استان با تمام امکانات و تجهیزات آموزشی که حتی در اختیار هیات های دیگر قرار می گیرد- افتتاح ۵ باشگاه سوارکاری در استان- افتتاح میدان اسبداونی در استان از فعالیت های انجام شده فارس می باشد

آقای طفیونی همچنین از ریاست فدراسیون درخواست نمودند که توجه بیشتری به استانها هم از نظر مالی وهم از فنی داشته باشند.

اقای طالقانی خزانه دار فدراسیون نیز گزارشی از وضعیت مالی ، اموال و گردش مالی سالهای ۹۲ و ۹۳ را ارائه نمودند و این که خوشبختانه سیستم مالی فدارسیون براساس استاندار های مالی تعریف گردیده و در حالی حاضر تمامی حساب ها و گردش های مالی و پرداخت آنلاین گردیده است و این سامانه برای زیر مجموعه های معاونت فنی و اسبدوانی نیز در نظر گرفته شده است.

در ادامه جلسه ایین نامه ها و تعرفه ها و تقویم ورزشی که در اختیار اعضای مجمع قرار گرفته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آقای خلیلی از استانها تقاضا نمودند که ضمن مطالعه و بررسی آیین نامه های ارائه شده نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه نمایند تا بتوانیم ایین نامه ها را به مرحله اجرا بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها