تیم فوتبال رئال مادرید در هفته بیست و یکم رقابتهای لالیگا به مصاف بتیس رفت و در پایان دیداری نفسگیر برابر این تیم متوقف شد.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۷
توقف رئال مادرید برابر بتیس

به گزارش جام جم ورزشی، تیم های فوتبال رئال بتیس و رئال مادرید از ساعت ۲۳ روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست و یکم رقابتهای دسته اول باشگاه‌های اسپانیا برابر هم صف آرایی کردند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. این نخستین تساوی رئال مادرید با سرمربیگری زیدان بود. شاگردان زیزو پیش تر دو برد متوالی را کسب کرده بودند.

نیمه نخست این دیدار با حساب یک بر صفر به سود بتیس پایان یافت. آلوارو سیژدو در این نیمه به زیبایی دروازه رئال را گشود. مصدومیت رونالدو دیگر حادثه این نیمه بود که البته ستاره رئال پس از مداوا به بازی برگشت و کار خود را پی گرفت. ضمن اینکه در یک صحنه بازیکنان رئال مادرید معتقد به خطای پنالتی روی بنزما بودند که داور چنین باوری نداشت.

در نیمه دوم تیم رئال مادرید کاملا تهاجمی ظاهر شد و از همان ابتدای این نیمه موقعیت های متعددی را از دست داد تا اینکه در دقیقه ۷۱ روی اشتباه در آفسایدگیری مدافعان تیم بتیس، کریم بنزما موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از این گل رئال مادرید موقعیت های زیادی خلق کرد که مدافعان و بخصوص دروازه بان بتیس با درخشش خود اجاز گلزنی را به حریف ندادند. در دقیقه ۹۰ بازی هم بتیس یک موقعیت ایده آل را در ضد حمله از دست داد تا سرانجام جدال دو تیم با تساوی خاتمه یابد.

رئال مادرید با این تساوی ۴۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. بارسلونا و اتلتیکو مادرید هر کدام با ۴۸ امتیاز در رده های اول و دوم جدول قرار دارند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها