لیگ جهانی کاراته - فرانسه؛

سعید احمدی طلایی شد

عضو تیم ملی کاراته کشورمان در رقابتهای کاراته وان فرانسه رقبای خود را شکست داد و به دیدار پایانی راه پیدا کرد تا در یک دیدار انتقامی به مصاف رقیب ژاپنی برود.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۶
ذبیح الله پورشیب به دیدار نهایی راه یافت

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از مهر، در ادامه رقابتهای لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان که در پاریس جریان دارد ذبیح الله پورشیب کاراته کای وزن ۸۴- کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل تمامی رقبا راهی بازی نهایی شد تا عصر فردا برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده ژاپن برود

وی دور نخست استراحت داشت و سپس «دیوپ سالی» از فرانسه را ۴ بر یک شکست داد. نماینده کشورمان در دومین دیدار خود «لورآندرس» از اکوادور را با همین نتیجه از پیش رو برداشت. پورشیب در ادامه مقابل « گیوسپه» از ایتالیا ۸ بر صفر به پیروزی دست یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی هم «گوخان گاندوز» از ترکیه را یک بر صفر شکست داد. این نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی «هلیو هرناندز» از فرانسه را نیز یک بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه یافت.

پورشیب برای کسب مدال طلا در یک دیدار انتخابی به مصاف «روتاریو آراگا» از ژاپن می رود. وی در سالجاری دوبار در مسابقات قهرمانی آسیا و کاراته وان اوکیناوا نتیجه را به این کاراته کای ژاپنی که عنوان قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه دارد.

در این وزن ابراهیم حسن بیگی دور نخست نماینده قزاقستان را شکست داد و در ادامه برابر حریفی از آذربایجان بازنده شد و با نرسیدن این آذری به دیدار نهایی ، حسن بیگی هم از دور رقابتها کنار رفت. پیش از این امیرمهدیزاده ، بهمن عسگری و امیرحسین کلهری از دور رقابتها کنار رفتند.

این دوره از رقابتها با حضور ۱۰۱۲ کاراته کا در پاریس جریان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها