دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن گفت: انگشتری رهبر معظم انقلاب بهترین هدیه ای بود که تا امروز دریافت کردم.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۴
کیانوش رستمی: انگشتری آقا بهترین هدیه ای بود که دریافت کردم

به گزارش جام جم ورزشی از فدراسیون وزنه برداری، کیانوش رستمی در خصوص ملاقات با مقام معظم رهبری گفت: افتخار این را داشتم که به همراه چند تن از نخبه های ورزش ایران به نمایندگی از اهالی وزنه برداری میهمان رهبر معظم انقلاب باشم. البته پیش از این چند بار تجربه ملاقات با حضرت آقا را داشتم ولی این بار این دیدار تفاوت هایی را با ملاقات های گذشته داشت.

وی در مورد تفاوت های دیدار روز گذشته خود نسبت به ملاقات های قبلی با مقام معظم رهبری تصریح کرد: شاید مهمترین تفاوت این بود که دفتر مقام معظم رهبری بصورت انفرادی من را به عنوان نماینده جامعه وزنه برداری به حضور پذیرفته بود و این موضوع شخصا برایم اهمیت ویژه ای داشت.

دارنده دو مدال طلای رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان ادامه داد: مرتبه قبل که به ملاقات با مقام معظم رهبری مشرف شدم از حضرت آقا چفیه اش را درخواست کردم و ایشان آن را به من هدیه کرد که یکی از بهترین لحظات زندگی ام بود. اما همیشه دوست داشتم انگشتری رهبری را کنار چفیه ایشان درکلکسیون مدال هایم داشته باشم، ولی باورم نمی شد روزی این هدیه ویژه که از بار معنوی بالایی برایم برخوردار است، قسمتم شود.

قهرمان طلایی وزنه برداری جهان ادامه داد: در دیداری که به عنوان تنها نماینده وزنه برداری خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم این درخواستم را برای ایشان مطرح کردم و آقا مثل مرتبه قبلی انگشتری خود را بدون درنگ به من هدیه کرد.

دارنده مدال نقره وزنه برداری ایران در رقابت های جهانی 2015 آمریکا ادامه داد: پس از اینکه همراه تعدادی از نخبه های ورزش ایران به رسم یادبود تابلویی که متبرک شده به نام و تصویر شهدا بود، به حضرت آقا تقدیم کردیم، ایشان ضمن تشکر از اهداء این هدیه زیبا خطاب به ما ورزشکاران تاکید داشتند:« حقیقتا خوشحال می شوم وقتی می بینم که شما ورزشکاران و قهرمانان افتخار آفرین ایران اسلامی، برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به هیچ وجه در میادین بین المللی نماینده های رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسید و با اینکه شانس مسلم کسب مدال هستید، به خاطر اعتقادات والای ملت بزرگ خود، نظام و انقلاب اسلامی از رویارویی با ورزشکاران آنها خودداری می کنید. بی شک این مهم برای ما از هر افتخار و مدالی ارزشمندتر است.»

رستمی همچنین با بیان این مطلب که خوشحال است اردوی تیم ملی از امروز (سه شنبه) برای موفقیت در بازی های المپیک 2016 ریو استارت می خورد در خصوص حضورش در تمرینات تیم ملی گفت: فعلاً شرایطم از لحاظ بدنی و روحی برای حضور در تمرینات و رفتن زیر وزنه مساعد نیست، به همین دلیل امروز حتما بواسطه تاکید رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی در نخستین جلسه توجیهی و تمرین تیم ملی به کمپ آزادی آمدم اما فعلا دست به وزنه نمی شوم.

دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن در خصوص این که چرا شرایطش برای حضور در اردوی تیم ملی مساعد نیست یادآور شد: با هماهنگی رییس فدراسیون وزنه برداری و سرمربی تیم ملی فعلاً این تصمیم را در دستور کار خود قرار دادم و برای خود یک سری دلایل دارم که پس از مرتفع شدن آنها اگر شرایط مساعد بود حتما تمریناتم را برای حضور موفق در المپیک ریو آغاز می کنم، هر چند معتقدم شروع مجدد اردوی تیم ملی برای بهبودی شرایط رکوردی و تمرینی بچه ها ملی پوش بسیار موثراست.

روز گذشته دست اندرکاران کنگره شهدای ورزش کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند که کیانوش رستمی (قهرمان وزنه برداری جهان)، سجاد مردانی (نائب قهرمان تکواندوی جهان) و سعید معروف (کاپیتان تیم ملی والیبال) در این مراسم حضور داشتند.

کنگره پنج هزار شهید ورزشی 13 بهمن ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها