سرمربی سابق تیم ملی فرانسه می‌گوید زین الدین زیدان اخلاقی دارد که باعث می‌شود هر چیزی که انتظار نداریم را در رفتار او ببینیم.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۸
دومنک: زیدان آدم خوبی نیست

به گزارش جام جم آنلاین، زین الدین زیدان به عنوان جانشین رافائل بنیتس در رئال‌مادرید مشغول به کار شده است تا برای اولین بار یک مربی فرانسوی هدایت رئال را بر عهده بگیرد. پس از حضور زیزو به عنوان سرمربی رئال مادرید واکنش‌های زیادی درباره این اتفاق در روز‌های اخیر منتشر شده است. پس از اینکه اوتمار هیتسفلد حضور زیدان را در رئال مادرید جنون آمیز توصیف کرد، ریموند دومنک سرمربی سابق تیم ملی فرانسه نیز به انتقاد از او پرداخت و عنوان کرد زیدان آدم خوبی نیست.

به نظر می‌رسد ضربه سر زیدان به مارکو ماتراتزی که باعث 10 نفره شدن فرانسه در فینال جام جهانی شد، باعث شده است تا دومنک هنوز از این بازیکن شاکی باشد.

او درباره حضور زیدان در رئال مادرید گفت: زیدان جذابیت و قابلیت‌های زیادی دارد که البته این جذابیت‌ها فقط مثبت نیست. همه انتظار دارند که افراد شناخته شده و ستاره جذبه مثبتی برای مردم داشته باشد ولی برای زیدان این نیست و او شخصیتی دارد که به نظر من باعث می‌شود که آدم خوبی نباشد.

سرمربی سابق تیم ملی فرانسه در ادامه گفت:‌ زیدان قادر به انجام هر چیزی است و می‌تواند هر کاری که انتظارش را هم ندارید، انجام دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها