هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال بازی‌های حساس برای تغییر رده‌بندی تیم‌ها دارد

هیجان بالای تور

در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه همچنان با یک بازی بیشتر در صدر ماند.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۷
هیجان بالای تور

این تیم روز یکشنبه تیم سایپا را از پیش روی برداشت تا در رقابت نزدیک با صدرنشینان همچنان بالاتر از بانک سرمایه و پیکان قرار بگیرد. دو تیم تهرانی در فاصله کمی با صدرنشین ارومیه‌ای منتظر بازی‌های آینده به‌ویژه دیدار مستقیم با شهرداری هستند هر چند بانک سرمایه به عنوان تیم دوم لیگ برتر این هفته در صورت برتری برابر سایپا می‌تواند صدر را از حریف بازپس بگیرد زیرا شهرداری هم می‌داند یک بازی بیشتر سرمایه مناسبی برای ادامه صدرنشینی نیست. پیکان هم کار راحتی مقابل ثامن مشهد ندارد، اما برای چسبیدن به دو مدعی دیگر به امتیازات کامل بازی با تیم مشهدی نیاز دارد. در رده‌بندی تیم‌ها تا پایان بازی‌های هفته چهاردهم و بعد از مدعیان اصلی قهرمانی تیم‌های متین ورامین، شهرداری تبریز، ثامن‌الحجج مشهد، سایپا و کاله قرار دارند و به نظر می‌رسد این رده‌بندی با تغییرات اندکی تا پایان دور برگشت و آغاز پلی‌آف لیگ برتر والیبال ادامه یابد اما در مجموع همین تیم‌ها برگزارکنندگان دیدارهای مرحله حذفی خواهند بود که از 25 بهمن آغاز می‌شود.

امروز در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال و در هفته پانزدهم پنج دیدار برگزار می‌شود که سری به بازی‌ها می‌زنیم.

پیکان ـ ثامن‌الحجج مشهد

دیدار این دو تیم حساسیت‌های زیادی دارد به‌ویژه برای پیکان که اصلا دوست ندارد پس از حاشیه‌های هفته سیزدهم، شوک دیگری را تجربه کند. خیلی‌ها به پیمان اکبری سرمربی پیکانی‌ها از حاشیه و جنجال‌های بی‌وقت پاسور خارجی‌اش گفتند تا این که کمیته انضباطی وارد معرکه شد و برای این بازیکن خارجی لیگ برتر والیبال تعیین تکلیف کرد. ثامن در بازی روز یکشنبه‌اش با بانک سرمایه همان حریف سرسخت و محکم نشان داد که غفلت پیکان با تلاش بازیکنان تیم مشهدی ممکن است نتیجه را به سود مهمان رقم بزند. آنها مدت‌ها بود با سه بازیکن خارجی نتایج خوبی نمی‌گرفتند، اما این روزها با بازی‌های خوبی که برگزار می‌کنند نشان می‌دهند با گذشته فرق کرده‌اند.

کاله ـ آرمان ورزش اردکان

شکست 3 بر 2 در دیدار دور رفت که یک شگفتی در رقابت‌های این فصل را ثبت کرد بهروز عطایی را برای تلاش بیشتر تیمش برابر آرمان ورزش اردکان آماده کرده است. کاله سیمای تیمی را که دو فصل در لیگ برتر ایران قهرمان شده، ندارد و در نیمه پایین جدول در اندیشه بازی‌های پلی‌آف است. سرمربی تیم شمالی هم گفته افت و خیز تیمش جنبه روانی دارد تا فنی. آرمان ورزش اردکان با خاطره خوب پیروزی دور رفت با علیرضا بهبودی پاسور باتجربه خود به آمل می‌رود، اما می‌داند بازی کردن در این شهر بسان دیدارهای خانگی نیست و برای تکرار نتیجه قبلی خیلی کار سختی دارد.

بانک سرمایه ـ سایپا

دیدار دو تیم هم از نظر حساسیت در سطح بالایی است، اما از نظر بازیکن بین دو تیم توازن برقرار نیست. تیم سرمایه تعدادی از ملی‌پوشان و بازیکنان خارجی آماده را در اختیار دارد و برای صدرنشینی لحظه‌شماری می‌کند، اما سایپا متکی به بازیکنان جوانی است که انگیزه‌های خوبی برای رقابت مقابل بزرگان دارند. سایپا رکورددار بازی پنج گیمه است یعنی می‌تواند تیم سرمایه را هم در دیدار امروز با مشکل روبه‌رو کند. بازیکنان مصطفی کارخانه از نوع والیبالی که بازیکنان ناصر شهنازی به نمایش می‌گذارند آگاهند بنابراین برابر حریف سختکوش خود از ابتدا می‌جنگند بویژه که سایپا در بازی متفاوت وسط هفته به شهرداری ارومیه باخت.

شهرداری‌ ـ آلومینیوم ‌

شهرداری تبریز همچنان روند طبیعی خودش را در لیگ برتر والیبال طی می‌کند و عادل بناکار، سرمربی تیم تبریزی از این روند راضی است. آنها در بازی روز یکشنبه توانستند دو امتیاز خوب از متین ورامین بگیرند و امروز برابر تیم بحران‌زده آلومینیوم هرمزگان کار سختی ندارند. تیمی که به همراه گهر کویر زاهدان مشکل مالی دارد و حتی تهدید داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برای کنار گذاشتن این دو تیم قبل از پایان رقابت‌ها به گوش می‌رسد.

جواهری گنبد ـ متین ورامین

بازی در تالار 2500 نفری المپیک گنبد برای همه تیم‌ها سخت است.امروز که متین ورامین به گنبد رفته تا دیدار هفته چهاردهم خود را برابر این تیم برگزار کند، به مختصات بازی در این شهر آگاه است. بر این اساس مشکلات بازی قبلی و شکست برابر تیم تبریزی را فراموش کرده تا دومین شکست پی در پی آن هم برابر تیم جوان گنبد به سراغش نیاید.

رده بندی تیم ها

محمد رضاپور

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها