هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال

تقابل حساس دو مدعی

مراسم رونمایی از سالن بازسازی شده شهید شیخ‌الاسلامی برای اهالی بسکتبال تهران برگزار شد
کد خبر: ۸۶۹۹۲۲
رونمایی از دوستی ها در بسکتبال تهران

به گزارش جام جم آنلاین ، یکشنبه شب مراسمی برگزار شد با عنوان مراسم رونمایی از سالن بازسازی شده شهید شیخ‌الاسلامی . قلب بسکتبال تهران که مدت ها خوب نمی تپید اما تعمیرات سه ماهه و بزک دوزک دوباره به این تالار جان و قوام بخشید و بار دیگر یادآوری کرد حالا که قصه کلنگ زنی به داستان ها پیوست باید به داشتن همین تالار دل خوش باشیم.
در مراسم رونمایی از بازسازی سالن شهید شیخ‌الاسلامی خیلی ها آمده بودند که داوود کرمی رییس هیات بسکتبال تهران یک بار دیگر نشان داد برای جمع کردن مسئولان ریز و درشت ورزشی و غیر ورزشی تبحر منحصر به فرد دارد.
در این مراسم شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، حمید گرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، مرتضی بانک معاون نهاد ریاست جمهوری و محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال حضور داشتند.
مرتضی بانک در سخنرانی خود در این مراسم گفت: 70 درصد ورزش بسکتبال متعلق به تهران است. من از تلاش‌های ارزنده جوانان کشور به‌ویژه در بسکتبال سپاسگزاری می‌کنم.
وی ادامه داد: ورزش ما نیاز به ارتباطات، دانش، فناوری و تجربه پیشکسوتان و هنرمندان دارد. دولت تدبیر و امید بیش از پیش تلاش خواهد کرد تا در اختیار ورزش باشد و در ورزش‌هایی که صاحب‌نام هستیم بویژه بسکتبال تمرکز بیشتری داشته باشد.
همچنین عبدالحمید احمدی عنوان کرد: خوشحالم که در این جمع هستیم. قلب بسکتبال تهران در این سالن می‌تپد و امیدوارم خانه‌های بسکتبال در همه نقاط تهران ایجاد شود و قوت بگیرد. امیدوارم در دوره‌ای که ورزشی‌ها مسئولیت دارند، زیرساخت‌ها و توسعه ورزش به خوبی پیش برود و انجام شود.

هدف کمک به بسکتبال است
داوود کرمی به عنوان نخستین سخنران در این مراسم از فعالیت های بسکتبال تهران در یک سال ریاستش در این هیات گفت و به اختلافاتی که برای آمدنش در هیات تهران وجود داشت اشاره کرد.وی گفت برای آشتی خانواده بسکتبال تهران همه کار کرده است و مجموعه ای یکدل و صمیمی در هیات بسکتبال تهران جمع کرده که هدف و نیت شان کمک به بسکتبال است. کرمی که منتقد و موافق بسکتبال را دعوت کرده بود یک بار دیگر بر این نکته صحه گذاشت باید در بسکتبال تضارب اندیشه ها حاکم باشد. در واقع با این کار می توان به پیشرفت بسکتبال امیدوار بود و کینه توزی و دشمنی را پاک کرد. این گونه باید گفت در بطن مراسم کرمی ، رونمایی از دوستی ها جای داشت. جایی که امیر ایلیاوی ، دکتر میرزاآقابیک، علی شکوری ، فرامرز خالقی و ... پیشکسوتان زیادی از بسکتبال تهران به عنوان نماد و الگوی این ورزش جمع شده بودند می توانستیم بخشی از سرمایه بسکتبال ایران را یک جا تماشا کنیم.

خسته نباشید
اهالی بسکتبال تهران خانم ها و آقایان حاضر در هیات تاکنون برای سر و سامان دادن به بسکتبال تهران زحمات زیادی کشیدند. داوود کرمی به عنوان رییس ، نصرت الله جعفریان دبیر ، مهدی معصومی ، احمد نوروزی ، جعفر محمد پور ، بهرام منصوری ، بهرام رمضان ، عباس مرشدی ، علی ملا ، شبنم کلاهی و پروین سلامی هر کدام در سمت های خود منشا خدمات ارزنده ای هستند که باید به آنها خسته نباشید گفت. تالار شیخ الاسلامی با سرویس های مجهز ، سکوهایی که صندلی گذاری شده و بازسازی کف پوش ، کاملا نونوار شده است.

محمد رضاپور /جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها