آرای قاطع کمیته انضباطی در خصوص مسابقه پیکان و بانک سرمایه

نقره داغ ستاره های والیبال ایران

وکلای ایتالیایی در راه تهران

دردسر بزرگ برای والیبال ایران

دو وکیل ایتالیایی به ایران می‌آیند تا از والریو ورمیلیو، پاسور تیم والیبال پیکان دفاع کنند.
کد خبر: ۸۶۸۹۷۶
دردسر بزرگ برای والیبال ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، بهمن سلطانی، مشاور باشگاه فرهنگی ـ ورزشی پیکان به خبرنگار ما گفت: تلاش بسیار کرده‌ایم تا به نوعی دعوا بین مهدی مهدوی و والریو ورمیلیو را فیصله بدهیم اما مصاحبه‌های مهدوی، پاسور تیم بانک سرمایه علیه پاسور تیم ما، باشگاه را بر آن داشت تا آخر پای این قضیه بایستم.

وی افزود: آقای مهدوی، تلفنی از من خواسته بود تا طرفین را آشتی بدهیم اما وقتی در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌ها منکر شد که هرگز قصد آشتی و عذرخواهی ندارد، باشگاه هم تصمیم گرفته است تا آخر به حمایت خود از ورمیلیو ادامه دهد. او یک بازیکن با تعصب است و اعتقاد دارد که هرچه بود باید داخل زمین تمام می‌شد، اما رفتاری که با وی شده در هیچ جای دنیا سابقه ندارد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال قرار است، روز دوشنبه با حضور ورمیلیو، مهدی مهدوی و تنی چند از مسئولان و مربیان تیم‌های بانک سرمایه و پیکان، درخصوص اتفاقات هفته گذشته تصمیم‌گیری کند.

متاسفانه طی یکی دو روز گذشته چند روزنامه ایتالیایی با ورمیگلو در این باره گفت‌وگو کرده‌اند که بازتاب آن به حتم جوی منفی علیه والیبال ملی ما ایجاد خواهد کرد. این موضوع دردسری جدی برای والیبال ایران خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها