رویارویی پرسپولیس و استقلال خوزستان مهمترین بازی هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال است. با توجه به کیفیت کار دو تیم خیلی ها انتظار یک دیدار جذاب و مهیج را از رویارویی آنها دارند.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۶
پرسپولیس این هفته به استقلال هدیه می‌دهد

به گزارش جام جم آنلاین ، هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال فردا و پس فردا برگزار می شود و پس از آن تیم ها به تعطیلات نیم فصل می روند.

بدون تردید تقابل پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی مهمترین بازی هفته است که با توجه به کیفیت کار دو تیم انتظار می رود شاهد یک بازی جذاب و دیدنی باشیم.

این دو تیم در بازی های هفته گذشته خود به تساوی برابر حریفان دست یافتند و این بار هر دو تیم انگیزه های فراوانی دارند تا با کسب ۳ امتیاز به استقبال تعطیلات بروند.

در این بین، استقلال خوزستان بدنبال حفظ جایگاه خود در صدر جدول است و پرسپولیس هم نیم نگاهی به رده چهارم جدول دارد.

استقلال خوزستان در هفته نخست این فصل برابر سپاهان شکست خورد اما ۱۵ بازی متوالی بدون باخت را پشت سر گذاشته و جالب تر اینکه در ۱۶ بازی تنها ۵ گل دریافت کرده است. این تیم در بخش دفاعی فوق العاده کار می کند و خسوس نیز دروان دروازه این تیم فوق العاده ظاهر شده است. پرسپولیس که زیباترین بازی های این فصل را ارایه میکند و کاملا تهاجمی است حالا در برابر بهترین تیم دفاعی فصل قرار گرفته و محک جدی خواهد خورد.

سرخ‌پوشان پایتخت در این بازی سوشا مکانی را در اختیار ندارند و از قضا ایمان صادقی که در بازی رفت مقابل تیم خوزستانی بازی کرده بود حالا بار دیگر باید برابر مهاجمان جوان اما زهردار استقلال خوزستان قرار گیرد.

پرسپولیس در این فصل از اشتباهات دروازه‌بان‌های خود لطمات زیادی دیده و باید دید این بار هم مشکلات همیشگی بلای جان این تیم خواهد شد؟ اگر نورمحمدی مصدوم هم به این بازی نرسد شاید کار برای صادقی مشکل تر شود.

رویارویی طارمی و «بیت سعید» گلزنان برتر این فصل در این بازی هم جالب توجه خواهد بود. طارمی با ۱۰ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد و بیت سعید نیز با ۸ گل در رده دوم این جدول حضور دارد.

فردا پنجشنبه سپاهان و ذوب آهن دربی اصفهان را در فولاد شهر برگزار می کنند. در بازی رفت این تیم سپاهان بود که با هدایت حسین فرکی به پیروزی رسید اما اکنون استیماچ روی نیمکت زردپوشان قرار دارد و تیمش هم از شرایط خوبی در جدول رده بندی برخوردار نیست.

سپاهان که امیدوار است در تعطیلات یک ماهه به اوضاع خود سر و سامان بخشد نیاز به برد در این بازی دارد.

اما ذوب آهن که به شدت از سوی صبای قم تهدید می شود دست کم نمی خواهد رده سوم جدول را از دست بدهد و می خواهد با برد در این بازی رده سوم را تا پایان تعطیلات نیم فصل برای خود نگه دارد.

این دو تیم در جام حذفی هم برابر هم به میدان رفته بودند که ذوبی ها در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دادند.

روز جمعه هم چهار بازی برگزار می شود که مهمترین آن به دیدار ملوان و استقلال بر می گردد. آبی های پایتخت به طور معمول از انزلی خاطره خوش ندارند و ملوانان با وجود اینکه در روزهای بد خود به سر می‌برند و در پنج مسابقه اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده اند از این اعتماد به نفس برخوردارند تا برابر استقلال نتیجه گیری کنند.

از یاد نبریم حمید استیلی برای تقابل با مظلومی انگیزه های زیادی دارد و می خواهد با پیروزی برابر حریف پیروزی شود تا آرامش موقتی را به اردوی خود باز گرداند.

این در حالی است که استقلال به صدرنشینی فکر می کند و با آگاهی از نتیجه بازی روز قبل استقلال خوزستان برابر پرسپولیس تاکتیک خاص این بازی را در نظر خواهد گرفت.

شاید مظلومی منتظر شکست همنام خوزستانی و هدیه صدرنشینی از پرسپولیس است تا با یک تساوی در انزلی هم تیمش را به صدر جدول ببرد و با آرامش به تعطیلات یک ماهه برود. سرمربی آبی‌ها که نگران فشردگی بازی‌ها و مصدومیت بازیکنانش است در این مسابقه هم رحمتی را به همراه ندارد و طالبلو دروازه بان این تیم است.

برنامه کامل دیدارهای هفته هفدهم به شرح زیر است:

پنجشنبه ۱۰ دی

سایپا - راه آهن، ورزشگاه پاس قوامین تهران - ساعت ۱۵
داور: موعود بنیادی‌فر، کمک‌ها: علی میرزابیگی و امیر مبشر، داور چهارم: رضا مهدوی، ناظر داوری: ایرج نظری

فولاد خوزستان - پدیده خراسان، ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت ۱۵
داور: شاهین حاج بابایی، کمک‌ها: سعید قاسمی و رحیم حاجیلو، داور چهارم: محمد ملکی، ناظر داوری: بهرام مهرپیما

سپاهان - ذوب آهن، ورزشگاه فولاد شهر- ساعت ۱۵
داور: حسین زرگر، کمک‌ها: سجاد طوری و مهدی عالیقدر، داور چهارم: امید سعیدفر، ناظر داوری: اسماعیل صفیری

پرسپولیس - استقلال خوزستان، ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۱۶:۳۰
داور: احمد صالحی، کمک‌ها: رسول فروغی و آرمان اسعدی، داور چهارم: مهدی سیدعلی، ناظر داوری: مسعود مرادی

جمعه ۱۱ دی

ملوان بندر انزلی - استقلال تهران، ورزشگاه تختی انزلی- ساعت ۱۴:۳۰
داور: محسن ترکی، کمک‌ها: رضا سخندان و تورج عیوض محمدی، داور چهارم: محمدرضا فغانی، ناظر داوری: حسین عسگری

سیاه جامگان خراسان - استقلال اهواز، ورزشگاه ثامن مشهد- ساعت ۱۴:۳۰
داور: بابک وسیله بر، کمک‌ها: فرزاد بهرامی و حمزه علی سلیمی، داور چهارم: وحید کاظمی، ناظر داوری: محمدعلی فروغی

تراکتورسازی تبریز - گسترش فولاد تبریز، ورزشگاه یادگار امام تبریز- ساعت ۱۵
داور: البرز حاجی‌پور، کمک‌ها: میریعقوب حجتی و یعقوب سخندان، داور چهارم: حمید حاج ملک، ناظر داوری: محمدرضا فلاح

صبای قم - نفت تهران، ورزشگاه یادگار امام قم- ساعت ۱۵
داور: تورج حق وردی، کمک‌ها: حسن یوسفی و مجید ویشگاهی، داور چهارم: جمشید محمدی، ناظر داوری: عبداله باعزم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها