برنامه «1+5» به تهیه‌کنندگی علی صادقی روی آنتن شبکه شما رفت. این برنامه ورزشی به رویدادهای والیبال کشورمان می‌پردازد و جمعه شب‌ها از شبکه شما به طور زنده پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۸۵۰
5+1 به شبکه «شما» آمد

علی صادقی، تهیه‌کننده خوش‌ذوق برنامه‌های ورزشی سیما درباره علت نامگذاری برنامه جدیدش گفت: 1+5 عنوانی متناسب برای بازی والیبال است که پنج نفر به اضافه یک لیبرو ترکیب یک تیم والیبال را تشکیل می‌دهند از این رو عنوان برنامه برگرفته از تعداد نفرات داخل زمین است.

صادقی درباره 1+5 ادامه داد: این نخستین برنامه والیبالی است که به آنالیز، معرفی بهترین بازیکن، پدیده هفته، مربی، تیم هفته و... می‌پردازد.

در این برنامه هر هفته از وجود کارشناسان خبره، مربیان و بازیکنان والیبال استفاده می‌شود و در پایان هر دور بازی‌های لیگ، گروه سه نفره آنالیزور، داده‌های آماری مربوط به بازی‌های هفته را در اختیارمان قرار می‌دهند. این نکته سبب می‌شود برنامه ما نه تنها سرگرمی، بلکه بار آموزشی مناسبی هم داشته باشد.

صادقی توجه بیشتر به استان‌های والیبال خیز را از دیگر اهداف برنامه برشمرد و گفت: والیبال در شهرهایی مانند ارومیه و گنبد طرفداران زیادی دارد که با توجه به رویکرد شبکه شما به ورزش شهرستان‌ها، با حمایت مدیریت شبکه می‌خواهیم رویدادهای والیبال در استان‌های مختلف بیشتر دیده شود. در استان‌ها استعدادهای زیادی داریم که باید به خوبی دیده شوند به‌ویژه در سال منتهی به المپیک و رقابت‌های گزینشی، توجه به والیبال بسیار اهمیت دارد.

برنامه 1+5 تاکنون که زمان کوتاهی از پخش آن گذشته است با استقبال خوبی همراه بوده و صادقی و تیمش در نظر دارند کیفیت برنامه را برای مخاطبان خود از این هم که هست بیشتر کنند. صادقی ادامه داد: هنوز تا رسیدن به نقطه دلخواه فاصله داریم، اما به همراه دست‌اندرکاران برنامه می‌کوشیم با برنامه خوبی روی آنتن برویم. خوشبختانه بازتاب برنامه 1+5 در بین جامعه والیبال مثبت بوده است. حتی مسئولان فدراسیون والیبال اذعان کردند جای چنین برنامه تخصصی در بین برنامه‌های ورزشی سیما خالی بوده است.

1+5 فردا شب هم از ساعت 21 و 30دقیقه تا 24 با حمید آرایش (مجری ) روی آنتن شبکه شما می‌رود و به گفته صادقی علاوه بر بخش‌های متنوع به بحث و بررسی حضور رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال در ایران می‌پردازد. همچنین شهرام محمودی، محمد موسوی پیمان اکبری (سرمربی تیم پیکان، قهرمان نیم‌فصل) مهمانان برنامه خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۲
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
خدا قوت نخبه كشی را در والیبال شروع كردید اولین نفر سعید معروف بود
34444
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
۰
۰
چرا سعید معروف رو نمیارین تا توضیحاتشو در مورد كارش و محرومیتش بده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها