روزنامه دیلی میل از گاس هیدینک به عنوان جانشین ژوزه مورینیو در تیم چلسی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۶
گاس هیدینگ جانشین آقای خاص شد

به گزارش دیلی میل پس از ادامه نتایج ضعیف چلسی در رقابت‌های این فصل فوتبال جزیره روز گذشته و امروز جلسه فوق العاده‌ای از طرف مسئولان این تیم لندنی تشکیل شد تا به وضعیت ژوزه مورینیو در این تیم رسیدگی شود. هرچند جلسه 9 ساعته روز گذشته نتیجه‌ای در بر نداشت و با اختلاف اعضای هیات مدیره مختومه اعلام شد ولی آن طور که روزنامه دیلی میل نوشته است در جلسه چهارشنبه شب مسئولان تیم لندنی تصمیم گرفتند تا ژوزه مورینیو را از تیم چلسی کنار بگذارند.

در این جلسه تصمیم گرفته شد تا رومان آبراموویچ مبلغ 40 میلیون پوند به عنوان غرابت برای مورینیو کنار بگذارد. همچنین در جلسه چهارشنبه شب تصمیم گرفته شد تا درباره جانشین مورینیو تصمیم گیری شود که در نهایت گاس هیدینک بیشترین موافق را در این جلسه داشت تا مربی سابق تیم‌های ملی روسیه و هلند که در حال حاضر بدون تیم است به عنوان جانشین مورینیو بلافاصله بعد از برکناری اعلام شود.

گاس هیدینک برخلاف مورینیو فوتبال تهاجمی را در اولویت خود دارد و یک باز نیز چند سال پیش هدایت چلسی را به عهده داشت که توانست با بازی‌های خوب و هجومی چلسی متفاوتی ارائه دهد.

امروز همچنین اعضای باشگاه چلسی چشمانشان را به روی نتایج ضعیف بستند و از کودکان بیمار در بیمارستان بازدید کردند و هدایایی را به این کودکان نیز تقدیم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها