تیره روزهای منچستریونایتد تمامی ندارد. این تیم باز هم باخت تا لوئیس فن خال سرمربی هلندی این تیم در معرض اخراج قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۳
شکست شیاطین، آغازی بر پایان فلسفه های فن خال +گزارش تصویری

به گزارش جام جم ورزشی ، در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس بورنموث تیمی که هفته گذشته چلسی را برده بود باز هم دست به کار بزرگی زد و اینبار منچستریونایتد را شکست داد.

در این دیدار جونیور استانیسلاس در دقیقه 2 بازی برای تیم میزبان موفق به گلزنی شد اما مروان فلاینی بازیکن بلژیکی منچستریونایتد در دقیقه 24 گل تساوی بخش این بازی را به ثمر رساند. مردان فان‌خال برای کسب 3 امتیاز این بازی به آب و آتش زدند اما در نهایت این جاشوا کینگ بود که در دقیقه 54 گل دوم بورنموث را ثبت کرد و شکستی دیگر را برای شیاطین سرخ رقم زد.

لوئیس فن خال و فلسفه های خاص فوتبالی اش حالا در آستانه اخراج قرار گرفته است. دوران او در اولدترافورد دیگر به پایان رسیده.

منچستریونایتد با قبول این شکست و در اختیار داشتن 29 امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

در سایر دیدارها نوریچ و اورتون به تساوی یک بر یک رسیدند، کریستال پالاس یک بر صفر ساوتهمپتون را شکست داد، ساندرلند با یک گل مغلوب واتفورد شد، وستهام و استوک سیتی به تساوی بدون گل رسیدند و منچسترسیتی دو بر یک سوانسی را شکست داد.

هم اکنون منچسترسیتی با 32 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و تیم های لسترسیتی و آرسنال با 32 و 30 امتیاز دوم و سوم هستند.

در سایر بازی های این هفته بعدازظهر امروز استون ویلا مقابل آرسنال قرار می گیرد، لیورپول با وست بروموویچ دیدار دارد و تاتنهام میزبان نیوکاسل است. فردا در آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس نیز تیم لسترسیتی میزبان چلسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها