بازیکن سالاری در فوتبال حرفه ای دنیا محلی از اعراب ندارد. حتی بزرگ ترین ستاره های دنیای فوتبال اگر بخواهند از حد خود عبور کنند با برخوردهای قهری روبرو می شوند.
کد خبر: ۸۶۲۴۲۵
حالا به کی روش حق می دهیم رحمتی را دعوت نکند!

این اصل مهم در فوتبال ایران کاملا نادیده گرفته می شود تا برخی از باشگاه ها به محلی برای جولان و جاه طلبی های برخی از بازیکنان مطرح تبدیل شوند. در سال های اخیر فوتبال ایران بارها از " بازیکن سالاری " آسیب خورده است و در این میان نیز برخی از بازیکنان با استفاده از نام و شهرت خود به این مساله دامن زده اند.

مهدی رحمتی سنگربان استقلال یکی از بازیکنانی است که بدون هیچ شک و تردیدی باید او را طلایه دار بانیان بازیکن سالاری در ایران معرفی کرد. دروازه بان اسبق تیم ملی که در سال 91 بنا به دلایلی از تیم ملی کنار گذاشته و دیگر دعوت نشد با حرف و حدیث های زیادی از استقلال جدا شد و به پیکان پیوست. آن زمان رحمتی برای مدیران پیکان شرط و شروط گذاشت و تعیین کرد چه بازیکنانی به این تیم بپیوندند و کدام مدافعان برای تیم بازی کنند. پیکان در پایان همان فصل به لیگ دسته یک سقوط کرد!

حال که رحمتی به استقلال بازگشته و اتفاقا عملکرد خوبی هم از خود بر جای گذاشته باز هم درباره شرط و شروط های عجیب او اخباری به گوش می رسد.

در این رابطه روزنامه «گل» نوشت: مهدی رحمتی شرط کرده که اگر امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال شود، قراردادش فسخ شود و به باشگاه دیگری برود.

این روزنامه همچنین خبر داده که مهدی رحمتی به زودی با سایت رسمی‌اش مصاحبه‌ای جنجالی علیه کیروش و تیم ملی خواهد کرد.

با این اوصاف به کارلوس کی روش حق می دهیم بازیکنانی از این دست را به تیم ملی دعوت نکند حتی اگر ستاره یکه تاز باشگاه های خود باشند. اکنون نیز بهتر از هر زمان دیگری به این درک می رسیم که چرا کی روش علیرغم تمام فشارها به دعوت نشدن این بازیکن به تیم ملی تا این حد اصرار داشت.

حتی استقلال هم دروازه بان پرادعا و با شرط و شروط نمی خواهد چه برسد به تیم ملی...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها