فرزان عاشورزاده با پیروزی برابر نماینده ای از آرژانتین به مرحله نیمه نهایی فینال گرند پری تکواندو مکزیک رسید.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۰
عاشورزاده به نیمه نهایی  رسید

نخستین روز از مسابقات فینال گرندپری 2015، از ساعت 10 صبح به وقت محلی در سالن «سالادوآرماس» شهر «مکزیکوسیتی» مکزیک آغاز شده است و مبارزات تکواندوکاران اوزان 49- و 67- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان در حال پیگیری است.

در وزن 58- کیلوگرم فرزان عاشورزاده با کلاه و ضربه گیر آبی برابر لوکاس گازمان از آرژانتین قرار گرفت و در این دیدار هشت بر پنج به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در دیدار دوم خود به مصاف برنده آلمان و مکزیک می رود.

در وزن سوم نیز مسعود حجی زواره با شکست نماینده ای از انگلیس به نیمه نهایی رسیده است و تا ساعتی دیگر برای راهیابی به فینال با آرون کوک نفر دوم رنکینگ مبارزه می کند.

در این رقابتها که 8 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک مجاز به حضور هستند، 64 تکواندوکار زن و مرد از 28 کشور رقابت های خود را پیگیری می کنند و در پایان این مسابقات، نفرات اول تا ششم سهمیه المپیک ریودوژانیرو 2016 را بدست می‌آورند.

به گزارش ایسنا، به نفر اول هر وزن 80 امتیاز، نفر دوم 48 امتیاز و نفر سوم 28.8 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ برای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق خواهد گرفت البته حضور در این پیکارها نیز دارای امتیاز است. در این دوره از مسابقات تنها یک برنز به ورزشکاران هر وزن تعلق می گیرد، بدین صورت که بازندگان در مرحله نیمه نهایی در یک مبارزه به مصاف هم می روند و در نهایت یک نفر از آنها می تواند برسکوی سوم بایستد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها