مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

یک ستاره 40 ساله، تمام دارایی فدراسیون فوتبال +تصاویر

تیم هایی که نام خود را مطرح کرده اند

همه عجیب و غریب های لیگ برتر

یازده تیم از تیم های لیگ برتری، حائز رکوردهای ویژه ای در لیگ پانزدهم هستند که در این مطلب به آنها پرداخته ایم.
کد خبر: ۸۶۰۶۰۹
همه عجیب و غریب های لیگ برتر

استقلال های تهران، خوزستان و اهواز، ذوب آهن، فولاد، سایپا، راه آهن، تراکتورسازی، سیاه جامگان، نفت و پرسپولیس تیم های هستند که تا پایان هفته دوازدهم لیگ پانزدهم نام خود را ثبت کرده اند.

استقلال تهران؛ آنها گل می زنند و امتیاز می گیرند

آبی پوشان تهرانی که اکنون صدرنشین جدول رده بندی هستند توانستند نام خود را به عنوان تیمی که بیشترین امتیاز را تاکنون گرفته است ثبت کنند، استقلالی ها فعلا 25 امتیازی هستند. البته نکته دیگری در مورد این تیم حائز اهمیت است و آن هم تعداد گل های زده این تیم است، آنها در 12 دیدار خود توانسته اند 21 بار گلزنی کنند و به طور میانگین در هربازی 1.75 بار دروازه حریفان را باز کرده اند.

استقلال خوزستان؛ گل نخوردن

استقلالی های خوزستان که سومین سال حضور خود در لیگ برتر را می گذرانند، در لیگ پانزدهم پس از دو فصل دلهره سقوط نکردن، در این فصل توانسته اند خود را جور دیگر نشان دهند، آنها تنها در یک سوم بازی خود گل خوردند یعنی 4 بار در 12 بازی گذشته دروازه خود را باز شده دیدند.

فرناندو ده خسوس دروازه بان این تیم این روزها یکی از گلرهای فوق العاده لیگ برتر محسوب می شود، دروازه بانی که هفته های پیش حرف و حدیثی را به همراه داشت، شاگردان ویسی علاوه بر این موضوع با تنها دو امتیاز اختلاف در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند.

ذوب آهن؛ خوش اخلاق ها پیش به سوی بالا

ذوبی ها نیز توانسته اند نام خود را تا اینجای لیگ به عنوان خوش اخلاق ترین تیم حاضر در لیگ برتر ثبت کنند، آنها در 12 بازی خود تنها 11 بار کارت زرد دریافت کردند و این رقم را در کنار باقی ارقام تیم های لیگ برتری قرار دهیم متوجه می شویم این عدد فقط می تواند یک شوخی باشد، اما ذوبی ها نشان دادند این موضوع کاملا جدی است و بدون دریافت کارت قرمز و با دریافت 11 کارت زرد خوش اخلاق ترین تیم لیگ پانزدهم لقب گرفتند.

البته آنها علاوه بر این موضوع، بهترین پاسور لیگ را نیز در اختیار دارند، مهدی رجب زاده با 6 پاس گل بهترین پاسور لیگ محسوب می شود.

راه آهن؛ بهترین پیروزی در لیگ

لوکوموتیورانان تاکنون توانسته اند بهترین پیروزی لیگ پانزدهم را به نام خود ثبت کنند، آنها در بازی برابر استقلال خوزستان توانستند نتیجه 5 بر 0 را در پایان بازی به نام خود کنند.

پرسپولیس؛ بداخلاق های بدشانس

سرخ پوشان تاکنون با دریافت 27 کارت زرد و 3 کارت قرمز نام خود را به عنوان بداخلاق ترین تیم لیگ مطرح کرده اند، هرچند که بدشانسی و اشتباه داوری در تعدادی از این کارت ها کاملا به چشم می آمد اما چیزی که باقی می ماند رکوردی است که به نام پرسپولیسی ها نوشته شده است.
البته آنها در 2 زمینه دیگر نیز در صدر قرار دارند، یکی بهترین گلزن که این عنوان با 7 گل در اختیار مهدی طارمی است و یک دریافت بیشترین کارت زرد توسط یک بازیکن که امید عالیشاه(مشترکا) با 5 کارت زرد در صدر قرار دارد.

سایپا؛ بازیکنی که دو بار اخراج شد

وحید محمدزاده از تیم سایپا تنها بازیکنی در لیگ پانزدهم است که تاکنون دوبار از زمین بازی اخراج شده است، البته جالب اینجاست که نارنجی پوشان تنها همین دو کارت قرمز را در کارنامه خود دارند که هر دو بار توسط این بازیکن اتفاق افتاد.

استقلال اهواز؛ کلکسیون بدترین ها

استقلالی های اهواز برخلاف دیگر تیم همنام و همشهری خود در لیگ پانزدهم اغلب عناوین بد را به نام خود نوشته است، آنها علاوه بر اینکه به عنوان قعرنشین لیگ برتر محسوب می شوند و تنها 6 امتیاز (مشترکا) کسب کرده اند بدترین خط دفاعی را نیز از آن خود کرده اند، آنها در 11 بازی خود 20 بار دروازه خود را باز شده دیدند و به طور میانگین در هر بازی 1.8 گل را پذیرفته اند.
البته محمداسماعیل نظری، به صورت مشترک بیشترین کارت زردی که توسط یک بازیکن ممکن است گرفته شود را دریافت کرد، او 5 بار از سوی داور بازی جریمه شد.

سیاه جامگان؛ مربی عوض می کنند و فرقی نمی کنند

مشهدی نام خود را به عنوان تیمی که بیشترین تغییر مربی را داشته است مطرح کرده اند، آنها تا هفته دوازدهم سه بار اقدام به تعویض مربی خود کردند اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. سیاه جامگان به غیر از این موضوع عنوان بیشترین باخت(مشترکا) را نیز به نام خود نوشتند، مشهدی در 8 بازی از 12 بازی خود شکست خورده اند.

فولاد خوزستان؛ دوای درد آنها کیست؟ و یا چیست؟

فولادی ها در این فصل علی رغم انتظاری که از آنها می رفت با اقتدار خود را در جمع بدترین ها قرار داده اند، آنها کمترین امتیاز(مشترکا) و بیشترین شکست(مشترکا) را به نام خود نوشته اند، تنها 6 امتیاز در 12 بازی و 8 شکست. باید دید دوای درد سرخ پوشان اهوازی کیست و یا چیست تا این تیم به اوضاع بسامان خود برگردد.

تراکتورسازی؛ در 10 دقیقه برد را از دست می دهند

تبریزی بعد از تجربه تلخ بازی آخر لیگ چهاردهم در این فصل نیز یک بازی حساس را در 10 دقیقه پایانی از دست دادند. آنها نام خود را به عنوان تیمی که بیشترین گل را در کمترین زمان خورد ثبت کرده اند، تبریزی ها در حالی که تا دقیقه 80 چهار بر یک از ذوب آهن پیش بودند در نهایت بازی چهار بر چهار به پایان رساندند.

نفت؛ آسانسوری با حداکثر سرعت

به گزارش ورزش سه، نفتی ها به همراه تراکتورسازی بیشترین سقوط را در این فصل تجربه کردند، این دو تیم در حالی که فصل قبل به رتبه سوم و دوم جدول رده بندی دست پیدا کرده بودند در این فصل و تا پایان هفته دوازدهم به رده های دوازدهم و یازدهم جدول رده بندی رسیده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها