دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

تحقیر رم در نیوکمپ با 6 گل

در ادامه دیدار های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بارسلونا و آ اس رم در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بارسلونا با پیروزی قاطع 6 بر یک برابر آ اس رم موفق شد صعود خود را به دور بعدی مسابقات مسجل کند.
کد خبر: ۸۵۹۴۱۸
تحقیر  رم در نیوکمپ با 6 گل

در گروه E این مسابقات تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای رم ایتالیا بود که در پایان برابر این تیم به برتری پرگل 6 بر صفر دست یافت. گل‌های تیم بارسلونا را در این مسابقه لوئیس سوارز (15 و 44)، لیونل مسی (18 و 60)، جرارد پیکه (56) و آدریانو (77) به ثمر رساندند. نیمار (77) و ادین ژکو (82) هر کدام یک ضربه پنالتی را از دست دادند.

تک گل رم را ژکو در دقیقه 90 به ثمر رساند.

شاگردان انریکه با این برد ۱۳ امتیازی شدند و در فاصله یک هفته تا پایان دور گروهی به مرحله بعدی راه یافتند.

در دیگر بازی این گروه تیم باته بوریسوف پیش از این بازی میزبان بایرلورکوزن بود که جدال این دو تیم در سرمای بلاروس برنده نداشت و با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. این دو تیم امیدوار به صعود هستند.

در گروه F نیز جدال دو تیم ۹ امتیازی بایرن مونیخ و المپیاکوس در ورزشگاه آلیانز آره نا برگزار شد که این بازی حساس را شاگردان پپ گواردیولا 4 بر صفر برنده شدند تا این تیم نیز راهی مرحله بعدی شود. در تیم بایرن داگلاس کاستا (8)، گلزنی کردند.

تیم آرسنال در ورزشگاه امارات لندن به مصاف دینامو زاگرب رفت تا با غلبه بر این تیم احتمال صعود خود را دست کم روی کاغذ زنده نگه دارد. شاگردان ونگر این بازی را پیروز شدند. برای توپچی ها در این مسابقه موفق به گلزنی شدند.

تیم پورتور، صدرنشین گروه G نیز در مصاف خانگی علیه دیناموکیف برتری را رقم زد تا این تیم نیز ۱۳ امتیازی شده و صعودش را مسجل کند. گل تیم پورتو را در این دیدار وارد دروازه حریف کرد.

تیم چلسی هم در زمین نماینده رژیم غاصب صهیونیستی با حساب پیروز شد تا با ۱۰ امتیاز در رده دوم جایگاه خود را مستحکم کند و بعد از پورتو راهی مرحله بعد شود. در این بازی برای چلسی گلزنی کردند. بدین ترتیب پرونده گروه G برای تعیین تیم های صعود کننده به مرحله بعد خیلی زود بسته شد.

در گروه H زنیت و والنسیا زودتر از دیگر تیم‌ها در سرمای کازان به مصاف هم رفته بودند که این بازی را تیم زنیت ۲ بر صفر برنده شد. زنیت که مقتدرترین تیم دور گروهی بوده است پنجمین برد متوالی خود را در این مرحله ثبت کرد. دیگر بازی این گروه را تیم های لیون و خنت انجام دادند.

نتایج و جدول رده‌بندی گروه‌های مختلف به شرح زیر است:

گروه E
* بارسلونا ۶ - رم یک
* باته بوریسوف یک - بایرلورکوزن یک

جدول رده‌بندی گروه E
۱- بارسلونا ۱۳ امتیاز
۲- رم ۵ امتیاز
۳- بایرلورکوزن ۵ امتیاز
۴- باته بوریسوف ۴ امتیاز

گروه F
* بایرن مونیخ ۴ - المپیاکوس صفر
* آرسنال ۳ - دیناموزاگرب یک

جدول رده‌بندی گروه F
۱- بایرن مونیخ ۱۲ امتیاز
۲- المپیاکوس ۹ امتیاز
۳- آرسنال ۶ امتیاز
۴- دینامو زاگرب ۳ امتیاز

گروه G
* پورتو صفر - دیناموکیف ۲
* نماینده رژیم غاصب صهیونیستی صفر - چلسی ۳

جدول رده‌بندی گروه G
۱- چلسی ۱۰ امتیاز
۲- پورتو ۱۰ امتیاز
۳- دینامو کیف ۸ امتیاز
۴- نماینده رژیم غاصب صهیونیستی بدون امتیاز

گروه H
* زنیت ۲ - والنسیا صفر
* لیون یک - خنت یک

جدول رده‌بندی گروه H
۱- زنیت ۱۵ امتیاز
۲- والنسیا ۶ امتیاز
۳- خنت ۵ امتیاز
۴- لیون ۲ امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها