رائول گونزالس کفش هایش را آویخت

خداحافظ اسطوره +گزارش تصویری

جام جم ورزشی: دوران باشکوه یکی دیگر از اسطوره های دنیای فوتبال به پایان رسید. رائول رفت، البته در جایی به غیر از قلب مادرید.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۱
خداحافظ اسطوره +گزارش تصویری

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، رائول گونزالس غریبانه از فوتبال خداحافظی کرد. هیچ کدام از مادریدی ها در کنار او نبودند. اما در آخرین لحظات فوتبالی اش بسیار خوشحال به نظر می رسید. اسطوره باشگاه رئال مادرید روز گذشته با تیم کاسموس قهرمان لیگ حرفه ای آمریکا شد.

رائول گونزالس ۳۸ ساله ۱۶ سال در عضویت تیم فوتبال رئال مادرید بود و پس از آن برای مدت دو فصل به عضویت تیم شالکه صفر چهار آلمان درآمد. وی در سال ۲۰۱۴ از السد به کاسموس پیوست.

رائول در سال ۱۹۹۴ از سن ۱۷ سالگی به عضویت تیم بزرگسالان رئال مادرید درآمد و از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ هم کاپیتان این تیم بود. این بازیکن اسطوره ای فوتبال اسپانیا در مجموع ۷۴۱ بار بازی کرد.

رائول در مدت زمان حضور خود فقط با تیم شالکه جامی نبرد و با تمام تیم های دیگر طعم بالا بردن جام را چشید.

رائول گونزالس بلانکو (معروف به رائول)، متولد ۲۷ ژوئن سال ۱۹۷۷ (برابر با اردیبهشت 1356) در شهر مادرید اسپانیاست. او یکی از اسطوره ای ترین مهاجمان دنیای فوتبال است. گرچه وی اکثر دوران فوتبال خود را در تیم رئال مادرید سپری کرد و دومین گلزن تاریخ این باشگاه است اما در این تیم از فوتبال خداحافظی نکرد، موضوعی که ناراحتی هواداران رئال را به دنبال داشته است. رائول که از نحوه جدایی اش از رئال راضی نبود دقیقا به همین دلیل حاضر نشد با پیراهن رئال با دنیای فوتبال وداع کند. وی تاکنون ۳ بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده‌است و سومین گلزن تاریخ این رقابت‌ها نیز است. وی همچنین دومین گلزن تاریخ فوتبال اسپانیا است. رائول در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۰ با امضای قراردادی ۲ ساله از تیم رئال مادرید جدا و به تیم شالکه ۰۴ پیوست. او در سال ۲۰۱۲ از شالکه ۰۴ جدا و به تیم السد قطر پیوست و در نهایت سر از کاسموس آمریکا درآورد، تیمی که در آن روز گذشته برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.

در ادامه تصاویری از آخرین حضور رائول در میدان مسابقه که توام با یک قهرمانی برای وی بود می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها