کاپیتان و سمبل باشگاه رم اعلام کرد هیچ تصمیمی برای خداحافظی ندارد.
کد خبر: ۸۵۶۶۴۶
«نه» گلادیاتور رمی ها به خداحافظی

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، فرانچسکو توتی کاپیتان محبوب رمی اعلام کرد می خواهد تا یک فصل دیگر هم فوتبال بازی کند و تصمیمی برای بازنشستگی ندارد.

اسطوره باشگاه رم در این رابطه گفت: احساس می‌کنم در شرایط خوبی به سر می‌برم. تا زمانی که جسمم اجازه دهد، به فوتبال ادامه می‌دهم و دلیلی ندارد در پایان فصل خداحافظی کنم.

او ادامه داد: رسانه‌های زیادی نوشتند که توتی، آخرین فصل حضورش در مستطیل سبز را پشت‌سر می‌گذارد اما این‌گونه نیست. فعلا می‌خواهم بازی کنم چون احساس می‌کنم خوب هستم.

توتی در پایان سخنانش درباره این سوال که بعد از خداحافظی از فوتبال چه کار خواهد کرد نیز گفت: هنوز در این زمینه فکر نکردم. زیرا می‌خواهم تا زمانی که می‌توانم فوتبال بازی کنم، لذت ببرم و ذهنم را مشغول چنین کارهایی نکنم. دو تا سه سال دیگر فرصت دارم و بعد از آن تصمیمم را خواهم گرفت.

توتی اسطوره و نماد باشگاه رم است. او با وجود اینکه مشتریان بزرگی داشت و بسیار آماده بود، هیچ‌گاه حاضر نشد رم را ترک کند تا به نماد وفاداری در این باشگاه ایتالیایی تبدیل شود. توتی یک بار توانست جام قهرمانی را با رم در رقابت‌های سری A بالای سر ببرد. جالوروسی در فصل جاری تیم آماده‌ای نشان داده است و این شانس را دارد که جام قهرمانی را به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها